![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #571 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2009 Locatie: hoogvliet Leeftijd: 17
|
hey et is gelukt met de skies
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #572 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Mooi dat gelukt is. Ik zit al weken omhoog te staren naar die mooie sneeuwvlokken, ik word alleen maar nat van de regen. Ja, in Frankrijk en Oostenrijk "claimen" ze alle sneeuw voor zichzelf. Egoistisch he. |
| | |
| | #573 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
| Citaat:
Let it snow!!!!! heb mijn skies een paar weken terug al gemaakt maar er komt maar geen sneeuwwwwww! dan maar stil hopen op toch nog wat sneeuw. Groeten, Niek
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl | |
| | |
| | #574 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
ff wat leven in dit draadje blazen, vanmiddag lekker thuis in de sneeuw gevlogen!! ![]() ![]() Was heerlijk toen het zonnetje er even doorkwam!!!
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| | #575 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Ja hoor ook hier ligt ca 10 cm. De accupacks liggen al aan de lader. De sneeuw is wel erg grof en erg licht van structuur. Dus afwachten of de skies niet tever in de sneeuw zakken. Het is ook altijd wat he. Maar er wordt gevlogen morgen.. Yes |
| | |
| | #577 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2008 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
Lukt het eigenlijk om met gewone wielen erdoor te ploegen? Beetje 3D kist met power zou er toch zo doorheen moeten kunnen knallen met wat up erop? Alleen met het landen de staart wat lager houden zou ik zeggen? Kan me voorstellen dat het met neuswiel dan niet lukt maar 3D kist? Misschien ook eens maken voor de fun.
__________________ Pilot RC 27% Extra, Lorenz high society, sebart wind S, EF extra 300 EXP, T7C. |
| | |
| | #578 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009
|
Ja maar klapt ie dan niet voorover? Je kunt wel power hebben, maar dan moet je bij lage snelheid voldoende lucht over je stabilo hebben om hem laag te houden. Gevaar is wel dat je dan met je up elevator plots onverwacht in de lucht zit en gelijk stallt met alle gevolgen van dien. Zal wel van de kist af hangen, maar ik heb zo dus wel eens een vlucht van slechts 1 seconde gehad, en dat inclusief looping Ik ga gewoon de funcub proberen morgen, met die grote wielen. Dat zou moeten lukken |
| | |
| | #579 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ik zit te twijfelen om morgen even naar de club te gaan, word toch wel koud....
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #582 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
|
Wij (femmo & ik) gaan `t zometeen proberen. Kijken of onze vingers er niet afvriezen... Femmo met een watervliegtuig en ik met de Hellcat zonder landingsgestel. Groeten, Ramses |
| | |
| | #584 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
ik ga ook maar eens hoog. heb onder de delta 400 eens voor de gein een ski er onder geplakt eens kijken hoe dat gaat op een vliegende vleugel
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #585 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
|
Prachtig wit sereen landschap! Soms zit het mee,.... ![]() .... en soms zit `t tegen! Alweer thuis. ![]() Ach ja, volgende keer beter, wel een lekkere frisse neus gehaald! Veel plezier voor degene die `t ook gaan proberen (en kom nou niet aan met electro doet `t altijd etc... Groeten, Ramses |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |