![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
We mogen van de weerman zeggen dat de winter is begonnen!!! In deze winterperiode wordt er best hier en daar nog gevlogen. Bij sneeuw zijn er fanaten die hun kistje de skies onderbinden en ze het luchtruim insturen. Het leek mij leuk om een draadje te starten waar we onze winter/sneeuw ervaringen kwijt kunnen. Mijn alleskunnertje, de Sky-Star heeft vandaag zijn skies gekregen in de hoop de komende dagen een keer naar "Witrijt-Airfield" te kunnen trekken. ![]() ![]() De skies heb ik met een stukje verenstaal zo afgesteld dat ze iets achterover hellen. Hier alvast ook een paar foto's van 21-12-2007 ![]() ![]() ![]() ![]() Wie volgen?? Laatst gewijzigd door arnold remkes; 22 november 2008 om 22:19 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Geweldig! , ik heb het vorig jaar een keer geprobeerd met de slowstick, maar dat remde teveel af.. Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hoi Arnold dat is ook toevallig, ik heb zo'n draadje een week geleden op ons clubforum geopend Buiten het feit dat het me leuk lijkt met skies eronder te vliegen (vooral het stijgen en landen dan he ![]() Maar daar ging het niet om ... Hier staat een leuke site van ene StefanV over vliege in de winter, hij heeft onder andere een slow poke op skies gezet: ![]() Hier vind je een topic op RCG over "ski-boots" Verder heb ik nog een linkje met een site waar wat tekeningen van skies staan, ook de moeite waard: ![]() Als laatste en filmpje van een full scale piper op skies. Nou, ik hoop dat je mijn bijdrage kan waarderen en ik ben benieuwd of er nog meer mensen komen met leuke linkjes Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 1 september 2009 om 14:11 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ja, inderdaad Ik had met 3mm depron gewoon een stuk van ongeveer 15 bij 2,5 cm met een fohn in de vorm van een ski gebogen, en dan gewoon eronder gehangen, er niet bij na gedacht dat dat achterover klapt bij `t vliegen.
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Leuk!! Ik hoop dat er de komende dagen/weken ook "real" plaatjes en video's komen. Stel je voor: een pak sneeuw, temperatuur rond het vriespunt, een staal blauwe lucht en een licht briesje. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2005 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 45
|
Nou, liever geen briesje! Brrrrrrr! Dan werken mijn vingers niet meer mee!!! Leuk draadje trouwens! Volkert
__________________ www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Goedenmorgen, @Volkert, moet je gewoon op tijd aan de ![]() Nog een linkje: plan voor skies. Voorbeeldje: ![]() Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hoi, kwam nog een leuk artikel tegen over vliegen in de winter. Vliegen in de sneeuw koud ? Welnee, let op de man in het midden van de foto: ![]() Rare jongens, die Amerikanen Op dit gedeelte van diezelfde site staat een leuk artikeltje over skies. Grtz, Menno
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Haha voor mijn Cessna L19 Birddog (in aanbouw) heb ik ook al een plannetje gevonden ... ![]() Het betreft een artikeltje uit ModelAirplaneNews en het staat hier. Grtz, Menno
| | |
| | #11 (permalink) |
|
echt gaaf dit. Ik heb als het goed is nog ergens een taxi staan van 30 jaar oud, Die ga ik binnenkort electrocuteren, en alvast een paar drijvers maken. Wel jammer dat er hier niks is blijven liggen..het kwam toch goed uit de lucht toen ik vannacht naar huis fietste :/
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hoi, Winterdip Bouwtijd !!!Ik kan het niet laten hoor , nog een paar filmpjes:Een electro Super Cub: en zo doet het grote voorbeeld het: Grtz, Menno
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Locatie: Hengelo (o) Leeftijd: 47
| Let it snow let it snow Nog even Menno, en ik weet niet meer waar ik aan beginnen moet. Jij zit ook vol ideeën.
__________________ Mx22 - 2.4Ghz - Graupner ultrafly 2.2 m zwever - SpacePro 3.27 zwever - 2x Fullsize DLG - Impessivo (delta) - Xplorer (nog repareren) - Librato 2M zwever - DG600 in aanbouw |
| | |
| | #15 (permalink) |
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |