![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo, Voor mijn Rafale moet ik de rolroeren met scharniertape bevestigen. Tot nu toe ben ik alleen nog maar scharniertape met een kleurtje tegen gekomen, terwijl ik transparante scharniertape wil hebben. ipv scharniertape wou ik plakplastik te gebruiken, hiermee bedoel ik dat plastik wat men bij de boekhandel kan kopen, voor het kaften van boeken. hebben jullie al ervaring met dit plakplastik?? of raden jullie het af! ik wil dit spul dus gaan gebruiken voor een snelle elektro jet. |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2002 Locatie: Almere, Gooi&Eemland Leeftijd: 42
|
Plakt niet genoeg. Gewone tessa plakband is bruikbaar. Niet dat invisable skotch magic of hoe het mag heten. Te dun en te bros. Is die elektro jet van piepschuim? Dan werkt transparante oracover prima. Je beetje opletten dat je de juiste kant gebruikt en ook niet het schutvel probeert op te strijken. En ja: piepschuim smelt niet als je oracover erop strijkt. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
het is voor de rafale van Aeronaut, dus een GFK romp, er komt geen folie op, maar deze wordt gespoten. ik vind zelf dat het plakplastik best goed plakt, ik gebruik het nu om delen afteplakken die niet gespoten mogen worden, maar als ik het plakplastik eraf trek, gaat de verf soms mee. |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2003 Locatie: Nieuw-Bergen (Lb) Leeftijd: 34
|
He Michel, Ik heb wel rollen transparant scharniertape hoor. Taai spul en plakt alks een gek. Ik heb dat gewoon bij blabla gehaald. Heeft Guus of Hobby-in dat echt niet???? Anders heb ik misschien nog wel wat voor je. Wanneer kan ik aanwezig zijn bij de eerste vlucht??? Grz Mark
__________________ Wie het luchtgevecht gewonnen heeft, moet de landing nog overleven. Het is niet één component maar de som van componenten die het totaalgewicht bepaald. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |