![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo ik ben jeroen ik ben 15 jaar oud en ik wil beginnen met model bouwen het liefst modelvliegtuigen ik zou graag willen als iemand mij helpt met het verzinnen wat voor vliegtuigen en helpen aan de bouwtekeningen te komen het liefst wil ik beginnen met een mustang , of is dat te moeilijk??? m v g jeroen |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
|
Ha Jeroen, Het zou makkelijker zijn als je je woonplaats ook laat weten dat is beter, dan kunnen ze je gerichter informatie geven
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
| Citaat:
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
Hi Jeroen, Als je vliegtuigmodellen wilt bouwen maar niet vliegen, dan kan je natuurlijk plastic bouwdozen kopen. Als je wilt vliegen, dan hoef je niet eerst een paar modellen te bouwen, hoor. Je begint met een trainer, dat is een stabiele hoogdekker met een spanwijdte van ongeveer 1,50 m, zoiets als de Calmato. En daarmee ga je dan onder begeleiding leren vliegen. Maar voordat je iets aanschaft ... ga eerst eens bij een modelvliegclub bij jou in de buurt, kijken en praten. KNVvL Modelvliegsport - Clubs Modelvliegclubs database op Airtoi Op een club kan je alles vragen wat je moet weten en krijg je praktische hulp bij het bouwen en het vliegen. Lees ook even dit: Modelvliegen Ander idee ... als je eerst wat wilt bouwen en het radiografisch vliegen voor later wilt bewaren, dan zou je ook eerst wat vrije vlucht modellen kunnen bouwen. Dat is een stuk goedkoper en de bouwervaring die je daarmee opdoet kan je later heel goed voor de grotere modellen gebruiken. Van vrije vlucht modellen zijn er behoorlijk veel gratis bouwtekeningen op internet te vinden. Vertel even wat je aanspreekt, dan kunnen we je verder op weg helpen.
__________________ www.henrikaper.nl Laatst gewijzigd door Henri Kaper; 24 december 2008 om 09:02 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Een mustang is niet aleen wat moeilijk te bouwen voor een beginner tezij je erg handig bent Maar het is zeker geen model om mee te leren vliegen Wil je zelf eerst een model bouwen dan is de charter van robbe een aanrader Dit model is eenvoudig te bouwen zodat je een beetje een iedee krijgt van hoe dingen te maken Maar het is ook een zeer goed beginnersmodel om mee te leren vliegen Er zijn vast mensen die nog tekeninen hebben van de charter |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, mustang, rc vliegtuig, vliegtuig, vliegtuigen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |