![]() |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 26
|
Haha.. Goede verbinding en selectief kijken... Ik hou wel van sims. Het leuke hiervan is puur dat je je eigen skills kunt verbeteren zonder dat het je een model kost. Dit filmpje geeft ook prima weer dat hij (wie dat ook mag zijn) IRL precies dezelfde kunstjes uit kan halen. Doe ik niet na!
__________________ Serval.tk |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Dat eerste filmpje is nu precies een voorbeeld van hoe het eigenlijk niet moet. Onverantwoord vlieggedrag. Die vent kan dan wel "goed" vliegen maar dat doe je voor je op het veld en niet in de pits. Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van die vent met dat witte shirt. Deze staat krampachtig naar zijn eigen model te kijken en dan komt er een of andere onverlaat om hem heen Hooveren en hem ook nog eens in de rook zetten. Als dit bij ons op het veld was dan zouden alle aanwezige vliegers hem direct een vliegverbod opleggen. Leuk filmpje maar slecht voorbeeld. Gelukig maar een filmpje van en simulator vlucht. |
|
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Ik moet nog even oefenen als ik dat zo zie hahah Ben al blij als ik een mooie ronde looping vlieg en op het zelfde punt uitkom als waar ik begin
__________________ ik kan laser snijden voor iedereen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Waar kan ik dat toestel (met die setup, da's nog belangrijker) downloaden? Die extra 300 wil niet zo vliegen, wat je ook doet
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
in de winkel, en verder geen aanvragen voor het downloaden van software svp.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
@ Theo Coenen T'is maar een filmpje hoor,( zegt je zelf al ) dat zal hij heus niet in het echt flikken Maar laat mij eens raden, ben jij politieagent of zoiets??(geintje) :P @Jetset IPACS Duitsland, vraag in je hobbyzaak, of kijk bij http://www.rc-sim.de/index_dl.htm @ Gerard_ NL Zijn ze hier wel eens stout dan?? |
|
| | #13 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Wij hebben zware clubregels wat betrefd No-Fly zones en het is normaal dat iedereen anderen op hun fouten wijst. De enigste No-fly zone die ik op ons veld haal is de pits en de parkeerplaats de andere zijn meestal te ver weg. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |