![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battūm), nabij Deventer Leeftijd: 16
|
Hallo allemaal. Ik heb de Twinstar II van Multiplex, een 2-cellen LiPo accu van 3300 mAh, een standaard (weet niet welk merk) zender en nog gewoon de standaard Permax 400 motortjes. Nu zit ik te denken over een upgrade, maar ik weet niet wat ik zal doen. Nieuwe motortjes, brushless dan want met deze motorjes heb ik de hele tijd vol gas en nog klimt-ie niet zo enthousiast. Deze motortjes dacht ik: RCtechnics Internet Store. Dan heb ik nog twee regelaars nodig: RCtechnics Internet Store. Of zal ik voor een nieuwe zender gaan, ik vond deze wel goed: ShenZhen art-tech electronic technology Co., Ltd. en hij is ook nog wel te betalen.. Tips? Wat zouden jullie doen? Alvast bedankt! Coen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Koop maar een paar nieuwe motortjes, die zender valt bij mij onder het kopje "speelgoed" spaar als je wel een nieuwe zender wilt door voor een MX12
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless motor, multiplex, twinstar ii, upgrade, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |