![]() |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
Dat zat er aan te komen ja. Zowieso een leuke PDF. Een aantal nieuwe kleine (indoor) ontvangers zo te zien en bij de vliegtuigen ... een watervliegtuig: de Seabee. Jammer dat er geen prijzen in staan.
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Voor de prijzen moet je bij Robbe zelf kijken . Watervliegtuig met BL motor kost 190€ ROBBE Modellsport Deutschland Mvg Johan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
De projeti is een oude bekende
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
| Citaat:
Denk maar eens aan de vele indoorvliegers!!!
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Dan kan het handig zijn, 3 laaduitgangen. Al denk ik dat het goedkoper is om meer accu's te kopen Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 november 2008
| Citaat:
Laatst gewijzigd door thermiekbel; 9 februari 2009 om 20:06 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Ja, en ook de MiniWing en de SportWing, net als de Projeti vroeger van Conzelmann, later Freescale, en nu dus Robbe. De Sportwing was mijn eerste model, en het zou best kunnen dat ik ooit nog eens een nieuwe koop want die vloog prachtig. Er zou alleen een carbon ligger in moeten in plaats van de triplex die er in zat...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |