![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Virual Freestyle Challange 2009! Acro3D - Todo sobre Acrobacia F3A, F3M, Acrobacia Artística y 3D ![]() Het is een 4minuuten durende freestyle op muziek. Gevlogen op de sim. En met kans op prijzen. Wie gaan er nog meer aan mee doen? En zijn nog geen Nederlanders aangemeld! Jens van Dorpe al wel, en is daarmee ook de enige Belg. En zover ik weet de enige van dit forum. Dat kan toch niet, er moeten er meer komen!
__________________ - |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Ik geef een 10. Mooi stukje fladderwerk zeg!
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hezik, Ik zit er idd zeer sterk aan te denken om mee te doen. De grootste twijfel is of het Unlimited of Advanced klasse word. Aangezien ik eigenlijk niemand ken die meedoet heb ik geen idee op wel nivo ik mijzelf moet schatten. En er is totaal geen duidelijkheid over de prijzen, als de kans groter is dat je een prijs wint in de hogere klasse, waarom niet daarin meedoen. Een top3 zit er toch niet in, en een laatste plaats ook niet... Eerst maar eens een mailtje naar de organisatie doen. Wat mij eigenlijk verbaast is dat Derk niet meedoet, ooit al een internet comp in Amerika gewonnen met een shock. Ik kwam het trouwens tegen op de site van donatas: Donatas Pauzuolis RC page
__________________ - |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Nope, zelfs die niet Maar goed, het wordt straks weer mooi weer, dan ga ik niet meer simmen Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Maar je kunt het door afpd laten opnemen, door r in te drukken, daarna afspelen met w, en in view, Recorded Flight (fixed) kiezen. Dan dat opnemen. Kun je met groot scherm op de kwaliteit die je normaal gewent bent simmen.
__________________ - |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Inderdaad, van de mogeljikheid van Aerofly gebruik maken om de vlucht op te nemen en dan af te spelen met fraps aan. Er is overigens ook al een nieuwe versie van Fraps Ander punt.. ik dacht dat ie op half-size sneller was, is ie bij mij ook, maar het schijnt dat ie bij de meeste mensen beter draait op full size. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |