![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2006 Locatie: Belgie
|
Mijn ff9 van futaba doet al even dienst maar is nog in topstaat. Nu de cover van de zender, welke zilverkleurig gelakt is, begint stilaan te lossen op de plaats waar mijn handpalmen rusten. Weet iemand of deze ergens appart te bestellen is? Zou hem willen vervangen doch lukt niet echt met googelen. Ook op de site van robbe is niks terug te vinden. Iemand die mij op weg kan zetten of een adres kent? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Plakfolie eroverheen, met leuk bloemetjesmotief o.i.d.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
De kunststof onder de decoratieve laag is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ABS. ABS is een materiaal dat prima te lakken is. Is demonteren, dof schuren met fijn waterproof schuurpapier en daarna lakken met een geschikte primer en aflakken met een kleurlak niet een optie voor je? Een goede autospuiter zou je mogelijk verder kunnen helpen op dit pad.
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
@ cornetto, ik kan even navraag doen bij een leverancier van mij, waarschijnlijk kan ik hem daar bestellen, zal ik een poging wagen? als ze hem op voorraad hebben, is hij hier meestal binnen 2 week. rick, |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Als je 'm maandag naar Corrien opstuurd, heb je 'm waarschijnlijk vrijdag weer terug, geheel gemonteerd en al, tegen praktisch dezelfde prijs als zelf bestellen.. althans, dat is mijn gok.. ik zou dat toch eerst even navragen als ik jou was.. |
|
| | #11 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
de cover is leverbaar, kost € 15,- levertijd is 2 week, en er komt verzendkosten bij, (komt uit azie)dus reken op € 25,- dan heb je hem thuis. bel met de robbe td en vraag wat het bij hun kost, en je weet waar je moet zijn. hoe er rekening mee dat je daar ook je zender naar toe moet sturen en weer terugkrijgt, das ook € 12,40 nummer rtd 010-5913594 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
tegenwoordig is het hip om je zender te airbrushen en te personaliseren dus. Als in wil zijn Red RC - RC Car News Blog Archive Backbone transmitter skins
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |