![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Ik heb de smaak van het zelf bouwen te pakken gekregen en ben aan het zoeken naar volgende projecten. Echter het valt me niet mee om een site te vinden waar ze echt een ruime keuze hebben. ARF's zijn er legio........Ik dacht dat ik inmiddels een aardige verzameling aan modelbouwlinkjes had maar qua bouwdozen valt het erg tegen. Ben oa op zoek naar 3d kisten om zelf te bouwen. Iemand wat aanvullende linkjes?
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
en die piper dan? maar zou je dan niet aan zo'n kisten denken als Johan heeft? ik dacht dat die X-tra Fun ook in bouwdoos te krijgen was... stuur anders even een berichtje naar Johan voor de site (was Duits dacht ik)
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Piper komt er ook uiteraard...al ben ik er de komende pipermeeting waarschijnlijk zelf niet bij omdat ik dan nog op vakantie ben.........beetje fout gepland Mijn ideale kit zou lasergesneden zijn by the way..........
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
ik heb nog een doos liggen van de Robbe Diamond liggen. Nog niets aan gedaan. Bij interese hoor ik het wel.
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Daar vind ik toch weinig van terug op hun site...... Zijn er geen modelbouwzaken met een site waarop je bouwdozen eens rustig kan bekijken..verspaget..Lindinger...staufenbiel.....l enger, sweighofer etc etc hebben allemaal een ruime keus aan ARF maar verder erg weinig kits. @Sanka: niet helemaal wat ik zoek maar bedankt.......
__________________ "Only dead fish go with the flow". | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Het aantal bouwdozen dat Hobby in op de site aanbiedt blijkt na een snelle telling meer dan zestig te zijn...
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
En zeker de moeite waard om bij Hobby In gewoon even rond te neuzen. Ze nemen altijd de tijd voor je en ze hebben inderdaad belachelijk veel bouwdozen. Menig Quatel filiaal heeft vrijwel niets staan om te bouwen, terwijl hun website uitpuilt van de bouwdozen... Een website zegt niet alles..
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
dacht ik toch ook, en als je wat verder zoekt ( en indien de geldbeugel dik genoeg ) exlusief modellbau http://www.emhw.de/
__________________ NO WIND NO FUN Laatst gewijzigd door simendewulf; 16 februari 2009 om 16:57 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2008 Locatie: De Goorn Leeftijd: 42
|
he Awol, op onderstaande websites zelfbouw modellen genoeg, meeste spul is bij hobbyin ook te koop. Op de meeste sites kan je eerst de manual lezen en alvast heel veel voorpret hebben. Sig Manufacturing Co.,Inc. Main Menu (ben zelf nu de something extra aan het bouwen) Top Flite Gold Edition Airplane Kits niet echt 3D zo op het eerste gezicht, wel mooie bouwdozen! Great Planes Model Manufacturing - Glow Airplane Kits Carl Goldberg Products Ltd. - Airplane Kits Heb zelf de super chipmunk, niet zelf gebouwd wel een mooie kist. Veel kijk en uitzoek plezier groet, jeroen |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Maar niet één 3D kist........ Thnx voor de tips! Ik ga ermee aan de gang
__________________ "Only dead fish go with the flow". | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
![]() Hat een nieuwe vleugel nodig voor de Funtana , na 3 maanden opgegeven en een bij de konkurent gehaalt . Mvg Johan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |