![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 10 juni 2004 Locatie: Maasmechelen/Hapert/EBZW Leeftijd: 40
|
Zaterdag ben ik effe langs geweest (op de terug weg van W&W)toch snel een keertje je vlogen met de Mustang (parkzone) Zondag door samenloop van omstandigheden niet kunnen langsgaan |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
| Heb nog een paar foto's die gemaakt zijn op zondag. Helaas niet veel foto's, want de camera had het begeven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! Laatst gewijzigd door Turbo-Dreams; 24 augustus 2009 om 13:35 |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 46
|
Posterholt bedankt voor een prachtige dag! Die 5,5 uur rijden totaal was me het zeker waard De Limburgse gastvrijheid was Top! Helaas niet kunnen vliegen maar wel lekker slap kunnen OH-en de hele dag Gezellig daar hoor! En man, wat een leven maken die pulsjets! Wel machtig om te zien Hopenlijk tot volgend jaar Groeten en bedankt, Ralf |
| | |
| | #142 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 22 april 2006 Locatie: Eerbeek Leeftijd: 62
|
PPPPPSSSSSSSTTTTTTTTT Ja jullie daar !!!!!!!!!!!!!!!!! de organisatoren van de geweldige Fly-in afgelopen weekend bij jullie, wij hebben het geweldig naar ons zin gehad bij jullie en hopen dat mijn/onze aanwezigheid ook op prijs werdt gesteld??, komen we de volgende meeting LEKKER weer toch!!!!!!!!! Groetjes Japioooooooooooooooo P/S de volgende meeting graag die zijdeur dicht doen tocht het wat minder |
| | |
| | #143 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
| Ja, mijn vriendin had me ook bijna verlaten voor zo'n knappe vent als jou, Uiteindelijk koos ze gelukkig voor de beste piloot *Grapjje vosje!!
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! |
| | |
| | #144 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
|
hmmmmmm zal ik daar nu een youtube film van een solo vlucht??
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #146 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| nope, er kwam helaas voor mij op het laatste moment iets tussen.
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. |
| | |
| | #147 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mannen hebben naast vrouwen ook een andere hobby nodig! | |
| | |
| | #149 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2003 Locatie: Ergens in Brabant
| Citaat:
__________________ TerratopzenderTaximaxicharterMinimagServo'smetouderobbestekkersFSR25motor | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 23 aug, fly-in, posterholt, show, vliegen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |