![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
@cropduster hoe weet jij of de gene die niet op een modelvliegveld vliegt zich schuldig maakt aan het strafbare feit WILD vliegen en niet gewoon aan het vliegen was op grond van zich zelf/of grond waar voor toestemming is verleend en of de regels van de wet gehoorzaamd zijn sorry hoor maar zelfs een verzekering kan zich er niet zo heel makelijk uit lulen want als je buiten de bebouwde kom vlieg en je ook nog eens 50 of meer er buiten blijft met je vliegtuig en je naam en adres in de kist staan en ook nog eens met het bovenstaande grond gedoe dan is het helemaal never nooit geen spraake van een strafbaarfeit genaamt wildvliegen en kan de verzekering niets anders doen dan uitkeren
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Guest
|
Discussie goed en wel, maar nu weet ik nog steeds niet waarvoor de knvvl zich nu wel en niet inzet...... Cropduster, het is maar goed dat jij niet bij mijn verzekeringsmaatschappij werkt, jij interpreteerd de regels wel heel erg door een bepaalde bril. Wat betreft m'n parkflyers die minder dan 500gr wegen, die vallen dus echt niet onder de oude modelvliegtuig regels. Dat houdt natuurlijk niet in dat ik ze maar overal en nergens en onverantwoord zal gaan vliegen. Wat betreft de nieuwe regels, dat weet ik niet, die kan ik nog steeds nergens vinden. |
|
| | #33 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: MVA Almere
| Citaat:
Citaat:
__________________ "I love the smell of pesticide in the morning..." | ||
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Oss
| Citaat:
Jan hermkens
__________________ (the Flying Dutchman) Winnaar van vele Nat. en Internat. R/C schaal- wedstrijden,zowel Scale als Stand-off Scale.www.janhermkens.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |