![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2009 Leeftijd: 24
|
Zelf heb ik een Easystar (nog helemaal standaard maar heb nieuwe motor, prop en accu besteld in HongKong, deze komen met ongeveer 2 weken) Omdat ik dus nog met de standaard spullen vlieg vroeg ik me af wat het bereik is van de Zebra 4FM Pro die bij de Easystar zat! Dat deze zender niet al te best is heb ik al gehoor maar kan gelukkig binnenkort misschien een 2,4 GHz zender overnemen van een goede vriend. Ben nu al ongeveer 250 meter van me vandaan gevlogen maar durf eigenlijk niet verder omdat ik bang ben dat de zender het niet verder haalt. Vlieg momenteel over de duinen en als mijn zender het hier laat afweten dan kan ik de Easystar waarschijnlijk niet makkelijk meer vinden! Weet iemand wat het bereik van de Zebra 4FM Pro is? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Nog belangrijker dan je zender is de ontvanger die je gebruikt (en hoe die is ingebouwd) ... Maar 500 meter moet hij wel kunnen overbruggen ... en veel verder zal je toch niet vliegen met je EasyStar, op die afstand begint hij al behoorlijk klein te worden ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2009 Leeftijd: 24
|
Ja klopt dus eigenlijk kan ik doorvliegen tot ik het bijna niet meer kan zien.. Wil binnenkort ook nog FPV kopen maar dan moet ik wel al de andere zender en ontvanger hebben!
__________________ Volg het vliegen van mij hier: http://vliegenmetdaan.blogspot.com/ |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
je zender voor visueel vliegen wel goed genoeg zijn, waarom zou je verschikkelijk ver van je weg vliegen? alleen moet je met FPV wel een nieuwe zender hebben i.d.d., ook om te onthouden, de Zebra zenders staan kwalitatief niet op de hoogste plaats dus ik zou zeggen, blijf lekker vliegen, maar push het niet | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |