![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
hoi, ik heb me zo juist ook aangemeld kan iemand zeggen of er ook sleep kisten komen, die een wat grotere zwever omhoog kunnen slepen, 6meter 15kilo. groetsels Han
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004
|
Dag Han, Ha! Geweldig! Ik heb helaas geen overzicht over de inschrijvingen. Benader Patrick Sloot even hiervoor? email: patricksloot@wanadoo.nl Vorig jaar waren er zeker krachtige kisten met deze mogelijkheid. Mvg, Bas Laatst gewijzigd door H.B.Busking; 18 augustus 2009 om 17:25 |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
vorig jaar waren er in ieder geval sleepkisten zoals een big jim met 80cc en een wilga aanwezig. misschien dat dat te licht is? daar heb ik geen zicht op, tot iets van 2 - 2.5 meter kan ik nog achter de taxi 2 slepen. ik ben er alleen op de vrijdag en zaterdag. zondags zit ik 300km verderop in swalmen voor een f3k wedstrijd (net zoals 3 anders leden van odoorn)
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
hejjj dat gaat helemaal goed komen @Alex, bouw er maar een koppelhaakje in, neem ook een paar heel makkelijk te slepen 4 meter zwevers mee
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| |
| | #22 (permalink) |
|
Heren, heren, wees er op tijd bij! Ik kan het niet vaaaak genoeg dubbel-uppen! Gisteren avond nog even gevlogen en gepicknickt. heerlijk weer! Stokbroodje, kaas.... en bakkie pleur! De rust, de krekels... en de stilte van de pruttelende brandstofmotor... ongeëvenaard! Wild vliegen met een milieuvergunning... Nou, wat wil je nog meer! Odoornerveen! Laatst gewijzigd door H.B.Busking; 20 augustus 2009 om 12:29 |
| |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik ben er ook zaterdag en zondag. Nog geen idee met welke toestellen.... dat zal het weer bepalen.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl Leeftijd: 50
|
Heb ik jaren terug in Michelstadt op een vliegshow gezien, Frank versteeg met een extra 300 en 2 kunstvluchtslepers erachter. na de start rolde hij in rugvlucht en trok de zwevers zo naar 2 kilometer... vervolgens melde hij per boordradio dat hij vertikaal naar beneden zou komen.. zag er stoer uit.. |
| |
| | #27 (permalink) |
|
@Ado, Wel de inschrijving voor het camperen (+ vliegen) is bijna vol. Inschrijving voor alleen vliegen inmiddels een fors aantal, met daar bij een aantal bezienswaardige kisten. Maar je bent zeker welkom. Je kan je van tevoren aanmelden bij het eerder genoemde emailadres in het draadje, of op de bonnefooi. Als je wilt vliegen, dan kan je je in het clubgebouw inschrijven, registreren. Heb zojuist begrepen dat de Scale Blèriot van de historische Kanaalvlucht herdenking, op bezoek komt! Spectaculaire kist. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |