![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Leeftijd: 48
|
Hallo, heeft iemand een idee wat leuk is om achter een sleper te hangen en heeft iemand daar ook een bouwtekening van? of hoe kan ik er anders aan komen? Mijn eerste boot is de happy hunter (bouwpaket) mijn tweede ? wil ik helemaal zelf bouwen. wie o wie kan mij helpen? gr. Patrick k |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2008 Locatie: aerdenhout Leeftijd: 17
|
gooi leeg kratje bier in water met piepschuim erin. Maak het wel zo dat het goed drijft. Ben je wel blik vanger tim
__________________ Werf: Smit Lloyd 107 Website:http://tamiyashop.kixtart.ws/Webwink...ginpagina.html |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Leeftijd: 29
|
Hoi Patrick, Misschien is het wel leuk om een kotter te maken of een ouder vrachtschip. kijk ook hier eens, daar zit misschien wel een ideetje voor je bij NVM - Tekeningen groeten Koos
__________________ Op de werf: Svitzer London 1:50 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2006 Locatie: Elst -ob- Leeftijd: 56
|
Gewoon een vet ponton, niet te moeilijk en een stevig laadvermogen, ik schat toch tegen de honderd kilo. Voor een ... Hunter niet echt een probleem.
__________________ Behouden vaart. met groet, Geert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
@Geert, Zooo... die is mooi geworden! Jammer dat u het verslag er van nooit heeft af gemaakt. Ik vond dat namelijk wel interessant! Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2006 Locatie: Elst -ob- Leeftijd: 56
|
Ja Bart je hebt gelijk. Behoorlijk slordig maar wie weet kan ik dit nog goed maken. Een poosje in het Afghaanse heeft de prioriteiten echter wat anders geschud en eerlijk gezegd heb ik er niet zo bij stil gestaan.
__________________ Behouden vaart. met groet, Geert |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
Dat komt wel goed hoor Ik vind in ieder geval dat hij heel mooi geworden is! Bart
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |