![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2010 Leeftijd: 17
|
Hallo mede boten bouwers ! Ik ben al een tijdje bezig om nieuw schroefasvet te zoeken. Weet iemand een site of winkel in de buurt rond Zeeland of Rotterdam waar je dat vet kan kopen? Zo ja zou je dan een link van de site of adres van die winkel willen geven? Alvast bedankt voor uw hulp ! Groetjes Jackrotten |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hier gewoon bestellen Modell-Uboot-Spezialitäten kom je een heel leven mee toe het betse een telefoontje doen norbert kent voldoende nederlands zodat je dat tegen hem kunt vertellen wat je wil hebben de mail is voor het adres waar het vet naartoe moet gestuurt worden groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik gebruik het vet dat wij in de jachtbouw gebruiken voor het smeren van schroeven met zelfsinstellende schroefbladen.
__________________ Robbe Schluter 7.5cc MD500E (BJ 1992). Robbe Schluter 8.5cc Schweizer 300C U-869 1:40 scale Type IXC/40 U-boot. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Lelystad Leeftijd: 45
|
Bij de beter automaterialenzaak of jachtwerf shop kun je gewoon een patroon schroefasvet of waterpompvet kopen. Kosten iets van 7of 8 euro voor 400gram. Daar doe je in de modelbouw dacht ik best wel je hele leven mee Kroon is bv een leverancier van waterpompvet. Artikel nummer 34070. Dit is een pot van 600 gram. mvg Roy
__________________ l===/o\===l [_]-###-[_] Tamiya F103,F104W PRO,SP3-X 235MM,TRF416X |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 februari 2005 Locatie: Provincie Groningen Leeftijd: 58
|
Als je ook in zwembaden vaart kun je het beste Mystic vet nemen of vaseline. Mystic vet kun je bij Norbert Brüggen bestellen. Het adres wat Raf in bovenstaande mail heeft geschreven. http://modelluboot.de/ Zwembad houders zijn niet zo gek op gewoon smeer vet in het water. Hein
__________________ Houd altijd een handbreed water onder je kiel. 206, Skipjack, Deepdive, de werf; Moray en nog meer modellen |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Hallo Mensen , Ik gebruik al ruim 30 jaar Bogena Uierzalf voor de assen van mijn boten en ik heb nog nooit problemen er mee gehad . Geen verharding en geen binnendringing van water als ik een tijdje heb gevaren . mvg hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Hoe vind je dat dan ? mvg Frederik | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 57
| Citaat:
__________________ Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |