![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2009 Locatie: hoogvliet Leeftijd: 17
|
hoi ik heb totaal geen verstand van schepen maar ik wil als mijn vliegtuig het heeft begeven met de motor daarvan een depron bootje maken. daarom heb ik wat vragen:wat is een goeie snelle vorm ervoor, hoe groot kan die en heeft die dan nog wel wat vaart wil hem ik wel een beetje snel hebben, maakt het wat uit of ik de motor met een propelor doe boven water of dat ik hem met een schroef doe?, hoe moet ik de boot waterdicht houden als ik het met een schroef doe? en heeft een speed 400 motortje eigenlijk genoeg kracht.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door colindevos1; 14 maart 2010 om 13:13 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 oktober 2005 Locatie: Oconomowoc, WI USA Leeftijd: 42
| Citaat:
Welkom op het scheeeps forum! Je vragen brengen meer vragen bij mij op dan antwoorden. 1)Laat ik eerst eens vragen heb je ervaring met bouwen in het algemeen? 2)Wil je een schaal model of gewoon een snel bootje? 3)Wat dacht je van een schaal model van een moeras bootje zo als ze in florida gebruiken. "Everglades" Lijk me een leuk projektje. Gerrald
__________________ Life is too short, so build more! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo een moeras moot is een leuk bootje dat snel kan gaan op een 400 maar het probleem is dat je dit niet mag doen met je 35 MHz zender deze is alleen voor vliegtuigen indien je een 40 MHz zenderset hebt vergeet bovenstaande als je zo een moeras boot bouwt kan je alles wat er in je vliegtuig heeft gezeten terug gebruiken servo voor het roer en de regelaar voor de motor had je lipo cellen dan is de boot supper licht en gaat hij met een rotvaart over water maar ook gras en eventueel een nat strand al gaat je bodem op zand wel naar de haaien maar met een dubbele bodem kan je het versletens tuk terug vervangen hier een foto van zo een gevaarte groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
oke ik heb hier nog wel een 2.4ghz zender liggen. zal ff gaan kijken of ik ergens een bouwteking kan vinden en anders probeer ik het maar zonder bouwtekening. hoe groot zou ik hem kunnen maken met die speed 400? ik heb echt geen verstand van boten en weet dus ook niet hoeveel weerstand ze hebben, en op een boot hoef je niet zo te letten op gewichtsverdeling toch? sorry voor het onduidelijke verhaal heb mijn best er op gedaan maar ben echt heel slecht in duidelijk schrijven.
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door colindevos1; 16 maart 2010 om 14:35 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Dan heb je in ieder geval iets om aan te werken. Als je hoofdletters en leestekens gaat gebruiken wordt alles al een stuk leesbaarder.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Met zout water moet je opassen voor je aparatuur, maar hoe doe ik dat met de motor doen als die daar boven zit schotje omheen maken?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. Laatst gewijzigd door colindevos1; 16 maart 2010 om 16:25 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Zout Water? Waar wil je gaan varen? Als dit je eerste bootje word zou ik aan raden op rustig water te beginnen. Om tekeningnen te vinden zou ik eens gaan google'n op de amerikaanse sites.
__________________ Life is too short, so build more! |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik wil in het oosvoornse meer gaan varen daar zit en dam tussen de zee het het meer maar via een pijpleiding komt er zout binnen dus het is wel rustig. Maar moet je varen ook leren? Dat wist ik egt niet
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Colin, Varen moet je zeker leren. Zal het eenvoudiger zijn dan vliegen? Dat geloof ik zeker. Maar zeker met wat je wilt gaan bouwen, en als het klaar is zal dit zeker hard gaan, moet je echt wel leren. http://www.vintageprojects.com/kids/...ered-plans.pdf Hier een leuk plan. mechien is het wat.
| | |
| | #14 (permalink) |
|
O dat is een hele andere boot dan ik in gedachte had. Heeft die nou een roer boven en onder water? Waar moet ik dat roer van gaan maken ook depron?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Colin, Dit was zomaar een idee. De foto van raf is een ander type. Ik weet niet echt wat depron is? Ik zou het uit hout bouwne. Maar dat is mij idee.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |