![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo foto van mijn dremeltje ![]() en als ik zeg dat je der soms moeilijk ergens mee tussen geraakt dan geraak je der moeilijk ergens mee tussen maar je kan hier wel een hele boot op spannen en lekker uit een dekje de vloedgaten frezen ![]() hier de vloedgaten aan het uitfrezen van een sub groetjes raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
|
Hallo Modelbouwers, Ik heb sinds een tijdje een Kinzo dremel in mijn bezit maar nu heb ik niet zo veel verstand van de 'koppen' die erbij zitten. Er zitten zoals op de foto roze kopjes bij,voor welk materiaal is dit bestemd? Ik heb ook nog een setje blauwe kopjes,voor welk materiaal is dit bestemd? Het zou fijn zijn als er iemand is die me kan helpen! Gr Robin
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2010 Leeftijd: 45
|
Hé dit is er echt een waar je werk mee kan verzetten. Ik heb precies dezelfde alleen zit er een ander merkplaatje op, namelijk "Topcraft" maar hij is identiek aan die van Kinzo. Ik gebruik hem al jaren voor zowel modelbouw, als gewoon zwaardere klussen, heeft hij geen probleem mee, en alle accessoires van "Dremel" passen hier ook op. Ideaal is dat je het toerental aan kunt passen, dus ook al is het geen "Echte Dremel" hier ga je véél plezier aan hebben. Verder niet te veel op kleuren van slijpstenen letten, ik let meer op de vorm of grote voor de toepassing die ik er mee wil doen, werkt altijd. |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
| Citaat:
Ik heb laatst wat nieuwe kopjes op gehaald van 'dremel' en deze passen er zonder problemen op. ![]() Gr Robin
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 61
|
Ikzelf heb zowel een Dremel als een Fairlane(Makro) van die laatste is wel het toerental beter regelbaar dan van Dremel, maar voor het fijnere werk is de Dremel merkbaar beter. Ik gebruik de Fairlaine dan ook voor het ruwe slijpwerk en de dremel voor het fijnere boorwerk. Let wel er is een merkbaar prijsverschil tussen beide toestellen, 85€ voor de Dremel en 15€ voor de Fairlaine, het gaat er dan ook over hoeveel je wil spenderen.
__________________ Mvg Frank BOTEN: Pegasus III, Happy Hunter, Politieboot SPN19 Maersk Anglia(werf) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |