![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo Ko wat voor zin heeft dan zoiets het zal wel aan mij liggen maar we varen nu op ons eigenste water reeds 7 keer perjaar dan al de wedstrijden op andere clubs en de federale wedstrijden sorry maar daar zie ik het nut niet van in hoor en ik ben ook nog een kleinbeetje gehuwd en zoals het er nu voorstaat kan het nog net maar mooier moet het niet worden groeten raf |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
"Nee jongens het gaat erom alle clubs tegelijk op een dag maar wel ieder in zijn eigen plaats Ko" Ehhh.... Leg even uit, Ko.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: terneuzen
|
yes Carlo dat is het ja en om nieuwe leden te krijgen en b.v. de kranten werken dan mee voor een artikel e.d. zie de stukken in de krant maar van nat. stoomdag, molendag enz grt Ko
__________________ zo de wind waait zo waait me jasje |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
|
Zo iets doen we bij de KNRM ook, en we noemen dat dan "De Nationale Reddingboot Dag" Je zou dan zo iets kunnen verzinnen als "De Nationale Modelbouw Dag". Maar hoe je het ook noemt, ik zie de toegevoegde waarde er niet van. Andere mensen kunnen toch altijd al kijken als je aan het varen bent |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Ik heb niet het idee dat zo'n actie veel mensen zal trekken, maar dat het meer een gewone clubsopkomst is... of zit ik er naast?
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |