![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2004 Locatie: Enschede Leeftijd: 25
|
Hallo allemaal, Zelf ben ik een modelvlieger. Maar heb het verzoek gehad namens de club om te informeren naar vaardagen voor de mensen die bij ons op de club boten bouwen. Dus bij deze heb je een evenement plaats m hier en ik zet m in een agenda die tevens ook op onze club site komt. Namens de kottenpark modelbouwclub, Bernard
__________________ Naar mijn mening kan het altijd lichter. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
euh.. kunnen die mensen zelf niet kijken? Waar zit jullie club? Robert
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ze weten dat ik hier op het forum dus ze verzochten me of ik dat voor de club wou doen. De club zit in enschede dus regio twente is erg makkelijk. Maar verder in nederland mag ook hoor. Bernard
| | |
| | #4 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
waar in enschede.. en wat is jullie site (persoonlijke interesse) Robert
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Enschede noord. Adres van de club staat op de site. Staat nog niks op over het boten bouwen verder maar zodra ik wat info heb wel he. http://www.kottenparkmodelbouwclub.com
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Hoi, Wat betreft de vaardagen, dat is eigenlijk wel simpel check bv de site van de HMBC www.HMBC.nl of de site van ons cluppie http://www.vmbchetanker.nl op beide site staan al heel veel vaardagen, veel plezier met de bootjes !!!! Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Bernard, ook van deze kant persoonlijke interesse! Je site ziet er leuk uit. Super dat jullie zoveel aandacht aan de jeugd besteden! De jeugd heeft de toekomst, en een toekomst met modelbouw is helemaal leuk! Houd ons op de hoogte wanneer je wat meer gaat doen met bootjes. Succes, Wim (Hengelo)
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2004 Locatie: Schiedam Leeftijd: 38
|
Hoi Bernard, Bij deze wil ik je ook even op de geheel vernieuwde site van Model Boot Club "Vlaardingen" wijzen (voor vaardagen en evenementen zie: "Kalender") Misschien een beetje laat, maar het seizoen is nog niet begonnen, dus het kan nog
__________________ ‹(•¿•)› Bouwverslag: patrouilleboot "Grote Stern" Check: http://www.VaargroepRijnmond.nl/ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo hier de belgische site van de federatie users.pandora.be/kfmycb en je hebt alle bij de federatie aangesloten clubs die een wedstrijd in richten de website van onze club users.pandora.be/mycl groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: terneuzen
|
hoi alle Modelvaarders alle clubs hebben agenda,s met vaardagen maar het verbaas mij dat er nog geen landelijke vaardag is zoals bij de modelspoorclubs daar is wel een landelijke modelspoordag waar alle clubs zich op de zelfde dag presenteren grt Ko
__________________ zo de wind waait zo waait me jasje |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 14 november 2004 Locatie: Schiedam Leeftijd: 38
|
... er is natuurlijk de werkschependag van het modelbouwforum (05-05-05). Wellicht een idee om daar regionale versies van te organiseren?
__________________ ‹(•¿•)› Bouwverslag: patrouilleboot "Grote Stern" Check: http://www.VaargroepRijnmond.nl/ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: terneuzen
|
hoi dr Evil dat is wel waar, maar georganiseerd door een club en op een plaats de modelspoordag wordt bij elke club in zijn eigen plaats en op de zelfde dag gehouden zodat je belangstellende gelijktijdig kan bereiken via b.v. reclame Ko
__________________ zo de wind waait zo waait me jasje |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Stel je voor, alle Scheepsmodelbouwers op een dag bij een bepaalde Club op visite, kom je dan wel aan het varen. Is het voor een club wel te verwerken. Er zijn meer Scheepsbouwers dan er Treinenbouwers zijn. Ik kijk dan alleen maar naar de Stoomdagen op Nienoord waar zelfs Buitenlanders komen. Volgens mij is het volledig onhaalbaar ik weet nog dat er op de Modelbouwdagen een aanmeldingsstop was dit in verband met de Frequentie's om te kunnen varen. En om op de Werkschependag terug te komen dit is maar 1 dag. Club's houden jaarlijks een Vaarweekend bijvoorbeeld "Vaargroep Groningen" je komt daar op vrijdagmiddag aan en vertrekt op zondag. Je dient dan in het bezit te zijn van een Tent of Caravan. Je kan je daar voor opgeven zo ook Den Helder en vele andere Club's. Ik heb dit vroeger ook gedaan door met de Caravan naar diverse Vaarshow's te gaan dit om ook op je eigen Vaarshow deelnemers uit Nederland en het Buitenland te krijgen. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo verleden jaar duikboot weekeinde dit jaar grijze schepen op 30 april en 1 mei en eerste zondag van september interprovinciale dag als je de callender van onze club gaat bekijken dan is het zo wel vol genoeg dan komen de extra dagen er ook nog eens bij die je vanwege de stad of gemeente moet invullen dan is er zo nog een modelbouw forum dat hier en daar ook nog wat organiseerd hier bij ons is het zo dat er verschillende clubs op vaste dagen een vrije wedstrijd in richten wil je kanaal varen dan ga je naar fender battlesluis zennegat varen plezant om te doen en leuke mensen wil je parkoer varen ga dan naar antwerpen bij de Kmyca op linker oever kom naar onze interprovinciale vaar dag voor gewoon amusement appingendam in nederland en zo zullen der nog meer zijn veel meer groeten raf |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |