![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
wat vinden jullie van mijn opduwer groetjes bart 15758 http://foto.modelbouwforum.nl/uploads/afb15758.jpg |
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
Hee Bart, Geinig man, volgens mij kunnen we met z'n allen wel een vaarshow geven. ![]() Dit is mijn opduwer.. Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Hé Han, Hij lijkt inderdaad op het bootje van mijn vriendin, maar ik heet tocht echt GEEN RICORDA maar RICARDO, hihi (Ik ben toch geen meisje ? ? ?) Wel erg leuk hoor, al die opduwertjes op één bladzijde ! ! ! Bart, Die van jou is inderdaad een erg leuk bootje. Ik zet gauw die van Marian erbij, daar komt ze : ![]() Groetjes Ricardo. |
|
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2004 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 25
|
Hier ook mijn opduwer. de Dreumes. Hier heb ik hem gekoppeld achter een skutsje. Er staat een 2 cil Lister in van 13 PK (oo nee een accu met een elec. motor) ![]()
__________________ Auke de Haan. (Capt. bij Iskes towage and Salvage) Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
die van bart d, de vuren heeft wel wat weg van een bestaande opduwer, nu scouting sleper namelijk de kleida... kijkt u maar eens
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
sleepwedstrijden bedoel je? klopt, dat dingetje heeft al een keer van onze prachtige sleper gewonnen
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2004 Locatie: Leeuwarden Leeftijd: 25
|
Hier als nog wat foto`s van me opduwer, was volgens mij verkeerd gegaan. ![]() De Dreumes gekoppelt achter een skutje. ![]() De Dreumes en Stamper ![]() Hier de Dreumes voor de Echte Opduwer Z Schipper. ![]() Hier was ik het kleine spul wat zat.
__________________ Auke de Haan. (Capt. bij Iskes towage and Salvage) Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |