![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2009 Locatie: somewere near the zuid hollandse islands
|
Je zal deze wel niet bedoelen, maar hij heeft wel hele kleine motortjes welk geplaatst kunnen worden in een hijstrommel. link naar de website |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Eigen lijk soms te klein van diameter. Met wat fantasie is dat wel op te lossen. Gr Martin. Kan je wat uitleggen van die fantasie Want als ik de diameter niet kan halen Ben ik wel nieuwsgierig hoe u dat dan doe mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 juli 2009 Locatie: spaarndam
|
Hoi Martin. Ik heb het model van de Rambiz. De lieren heb ik veranderd met de motertjes van Dirk. De motertjes in gebouwd in de trommel"s. Het werkt mooi, maar het heeft wel anderen besturing nodig. Daar zorgt Marten de Groot weer voor. Alleen spanning er op zetten aan uit gaat niet op de trommel (te snel ) dat kan de hijsdraad niet bij houden. Ik heb het telefoon nummer van Dirk. Grt Rob.
|
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2006 Locatie: Terneuzen
|
Hallo. Ik ben vaak met verschillende onder delen bezig. Dan laat ik het een rusten en met wat anders verder. ![]() De lieren voor heffen en topper voor de giek. Het geheel ingebouwd. ![]() ![]() ![]() Het frame zeg maar voor de draai haak er komt een motortje in en een vrij loop. ![]() Container juk. ![]() Binnen werk van de stempels. Dat motortje is super sterk ze drukken de kraan zo om hoog. Dat was het weer even. Gr Martin.
__________________ Gewoon doen,de Zaag er in. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Maasbracht Leeftijd: 23
|
Prachtig,, Leerzaam om te volgen Mooi werk
__________________ Mvg Stephan le Sage http://picasaweb.google.com/sjlesage en corstephanmodelbouw op youtube |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |