![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2006 Locatie: Terneuzen
|
Hallo. Mijn nieuwe project een haven kraan. Met toestemming van de moderator mag ik hem hier plaatsen. Alle functies worden rc bedient. Ben er nog niet uit of het hydraulisch of mechanisch bedient gaat worden. In deze grote heb ik hem nog nooit gezien dus dat lijkt mij wel een uitdaging. ![]() Ze zijn er ook op een ponton maar daar heb ik geen foto's van. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us In de giek zit voor de komende tijd het meeste werk die zal ongeveer 180cm worden dat geeft de grote een beetje aan. Inmiddels zijn de vorderingen al een stuk verder. Gr Martin.
__________________ Gewoon doen,de Zaag er in. Laatst gewijzigd door Martin Verhage; 15 februari 2011 om 17:18 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Achlum - Friesland Leeftijd: 61
|
Hoi Martin, Mooie foto's zeg, hij wordt wel groot maar mooi voor Madurodam. Ik zag dat je foto's zijn geupt via Imageshack.us. Is het niet handiger om via MBF-Community een fotoalbum aan te maken voor je foto's want dan blijven ze op het forum staan en blijft je verslag beter leesbaar. Ben erg benieuwd naar de volgende tekst en foto's. mvg, Paul
__________________ The Eagle sails on! KISS = Keep It Stupidly Simple. Laatst gewijzigd door Paul Konings; 11 maart 2011 om 09:56 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hardinxveld-Giessendam Leeftijd: 23
|
die verslag gaan we zeker volgen. wordt de kraan met een haak uitgevoerd of komen er ook 4 draden voor het werken met een grijper? gr melvin
__________________ http://www.freewebs.com/binnenvaartmodelbouw |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Hallo. Ik kan het niet laten om de onderdelen op elkaar te zetten en kijken of het al wat wordt. Het zijn nog niet alle stukken dus het geheel verandert nog. ![]() ![]() Het zijn nu grote onderdelen bij de kleine is het interessanter want alles moet gaan werken. Gr Martin
__________________ Gewoon doen,de Zaag er in. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Heb hier wel een motor zien staan Misschien hebben ze ook wat u zoek dus mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Hallo. Inmiddels weer wat verder met de kraan. De draai krans is klaar de aandrijving er van komt later wel. De poten voor de stempels zijn alle 4 ook gereed. ![]() ![]() Ben nu bezig met de cilinders ze worden mechanisch ze moeten niet sterk zijn als ze net op spanning op de grond staan is het oké. Gr Martin.
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hallo. In middels weer wat verder. Er is 1 stempel bij na af. ![]() ![]() Hier moeten er nog drie van komen. De schijven zijn ook klaar. ![]() ![]() Een hulp stuk om de schijf vast te klemmen voor de V groef. ![]() ![]() De schijven en diverse onder delen. ![]() Nu assen draaien voor de schijven en de bevestiging voor de giek. En een zwenk motor plaatsen. Afijn en nog veel meer het is eigenlijk een winterproject maar ik kan toch niet stil zitten Ha Ha. Gr Martin.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Ziet er goed uit Martin... En zie dat je ook een hobbymat draaibankje hebt... Grtz Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ha Vincent. Ja een Hobby mat ben er dik tevreden mee. Heeft al heel wat mee gemaakt maar hij geeft het niet op. Eigen lijk soms te klein van diameter. Met wat fantasie is dat wel op te lossen. Gr Martin.
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hallo. Heb hem maar eens een kleurtje gegeven. ![]() In deze kleur zou hij eigenlijk moeten zijn in het echt. Net als zijn jongere grote broer. ![]() Nog een hoop werk te doen. Gr Martin.
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Hallo. Mensen een vraagje. Ik ben op zoek naar de heer DA Baggerman. Hij verkoopt van die kleine vertraging- motortjes die moet ik hebben voor in de stempels. Email s komen niet aan misschien heeft iemand een post adres of zo. Het zou jammer zijn want het model is er op gemaakt. ![]() Gr Martin.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |