![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 februari 2012 Leeftijd: 57
|
[QUOTE=tradelord;2035265] Citaat:
| |
| | |
| | #93 (permalink) |
|
Ik vind 840 € in twee jaar afbetalen zo geen zware uitgave. Dan krijg je er een heel mooi schip voor waar met liefde aan gewerkt is. Als het schip klaar is moet het uiteraard in een glazen kist gestoken worden want anders wordt het vuil en zeker als er thuis gerookt wordt. Mijn huis lijkt een beetje op een museum, dus is de Victory niet mijn proefstuk. Jammer dat er geen werktekeningen bij zitten want die foto's zijn niet altijd duidelijk. Iemand die de Victory als proefstuk koopt, zal wel op zijn geschenken moeten wachten wil hij de romp beplanken want de buigtang en de nagelduwer komt maar later. |
| | |
| | #94 (permalink) |
|
Graag wou ik reageren op het bericht van Patrick Vantorre uit Knokke -Heist. Mijn e-mailadres is vantorrewilly@gmail.com en ik ben begonnen aan de bouw van de Victory.
|
| | |
| | #95 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Hij was al van dat onzalige idee afgestapt hoor. Voor de rest heb je gelijk, de prijs is voor een dergelijk model niet echt hoog.
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" Laatst gewijzigd door Ad Bakker; 30 maart 2012 om 18:37 |
| | |
| | #96 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2011 Leeftijd: 22
|
Om een jaar later nog maar even op mijn originele post terug te komen: ik ben niet de HMS Victory gaan bouwen. Heb het idee even gelaten voor wat het was en ben nu een jaar later begonnen met een zeer eenvoudig bootje: Baltimore Clipper van het merk Constructo (Junior). Dat leek me een gepast begin om het eens te proberen. Succes mensen die het toch proberen! Evert Laatst gewijzigd door Giant; 30 maart 2012 om 17:52 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| deagostini, hms, hms victory, serie, victory |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |