![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
|
Dank voor de tip Raf, ik ga contact opnemen met Glastron. Hoop dat ze wat vrijgeviger zijn met het verstrekken van info over hun boot dan Riddle Marine (de leverancier van het basismodel voor de Q-Boat), Riddle Marine heeft niet de moeite gedaan om te reageren op mijn mail. Misschien dat een aantal foto's en filmpjes van de 1/6 Q-Boat Glastron overtuigen om informatie te geven over de CV23HT
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo robbie ik zal eens bij bernico horen die maken ook rompen en dergelijke ùischien hebben hun connecties bij Glastron gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Vriend Raf ![]()
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo tot mijn spijt nog geen bericht teruggekregen gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
We wachten rustig af, nee hebben we ja kunnen we krijgen Sommige mensen zijn niet zo snel met reageren op mails, in het geval van de Q-boat kreeg ik pas na drie maanden respons op een mail. Op Youtube is vrijwel niets te vinden over de CV23HT, wel een aantal boten van het type CV23 maar de schieten als een raket langs de camera. Hier de scene met de CV23HT in 'Moonraker': YouTube - Amazon River Boat Chase
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2011 Locatie: Badhoevedorp Leeftijd: 40
|
Hello Rob, Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb een Carlson CV 23 HT uit 1978. Wanneer je maten nodig hebt voor je nieuwe project, kan ik je daar welicht mee van dienst zijn.. Gr. Dylan |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Perfect zo'n aanbod, waar of niet?
__________________ Liebherr hijskraan 1/8 | |
| | |
| | #25 (permalink) |
![]() Ben benieuwd naar de foto's De boot in de film werd aangedreven door één waterjet, waarschijnlijk ga ik in dit model twee 28mm jets gebruiken van KMB.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |