![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| ![]() Waarom houden die kl------------------te fabrikanten niet gewoon dit aan dus Of is er door iemand anders er aan gekloot en daar bedoel ik dus niet de stekkertjes Want dat heb ik zelf gedaan Maar de kleuren van de draden dus mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 24 april 2011 om 12:19 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
|
Hans en mede volgers, dit plaatje en draden zaten er op toen ik hem op internet zag staan en gekocht hebt. Ik heb hem uit geprobeerd, met de 2 middendraden naar de motor hij loopt wel, maar als ik de motor alleen op de accu laat draaien heb ik de indruk dat hij dan sneller loopt, kan afstel probleem zijn daar ben ik nog niet achter. Ik heb de boot nog niet af, ik had een test gedaan(wordt vervolgd) Groet en dank allen, Theo. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Kijk naar het fotootje van Frederik van Gent en je weet 't: Middelste draden naar de motor (polariteit maakt in principe weinig uit) Buitenste draden rood naar accu +, zwart naar accu -
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |