![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
|
Dag, ik heb een vraag, ik heb een roekie 20 regelaar met 2 zwarte en 2 rode draden....... nu vraag ik me af waar welke moet? de buitenste draden 1 zwart( met krimp kous) 1 rood de binnenste draden 1 zwart(beiden in stekker) 1 rood. welke zijn voor de accu? welke zijn voor de motor. ik heb een vermoeden ...maar k wil het zeker weten. ![]() Groet Theo. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Zandvoort Leeftijd: 19
|
En is die stekker dan een Tamiya stekker? Want in dat geval hoort die kant aan de accu.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs Laatst gewijzigd door Bart Cornet; 19 april 2011 om 19:50 Reden: Correctie... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
als er al een stekker aan zit is die voor de accu... zoiets als deze: ? Rookie 20 TAM 6-12V : Alexander Engel KG |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Ruben, dezelfde stekker, maar aan die zitten verschillende kleuren draden, bij mij zitten er 2 rode en 2 zwarte, dus van boven af, zwart rood zwart rood. En aan de buitenste (boven zwart en onder rood ) zit de stekker. Groet Theo. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Dat zal dan dus inderdaad de accu kabel zijn, de andere twee zijn voor de motor.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2009 Locatie: nieuwegein Leeftijd: 38
|
het is toch zo dat volgens mij bij elke regellaar de motor draden aan de buiten zijde zitten en de accu draden in het midden. of zit ik nu fout. maar de tamaya steker is voor je accu theo. gr willem |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Dat kan per regelaar verschillen, zo heb ik hier een paar regelaars liggen met beide motorkabels rechts en beide voedingskabels links.
__________________ Varend Maasbank (1:50). In aanbouw Smit Elbe (1:50), Smit New York (1:50) Lid Vaargroep VicWijs |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
| Citaat:
Citaat:
Binnen 3 uur spreek je jezelf tegen, maar je eerst antwoord had Theo een regelaar kunnen kosten | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Goed opgemerkt Adam, denk dat ik de twee in m'n verhaaltje heb omgedraaid tijdens het typen... ![]() Het moet natuurlijk de Accu zijn!
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Heren, ik heb hem nog niet uit geprobeerd, daar voor waren de meningen een beetje verdeeld, ik heb al meer regelaars gehad en aan gesloten maar deze met 2 rode en 2 zwarte draden had ik nog niet gezien. Ik heb hem van internet geplukt, waar voor is deze dan gebruikt? Als het zover is horen jullie van me. Bedankt alvast, groet Theo. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Theo, Vergeleken met de Rookie uit de link, zouden de middelste twee draden naar de motor gaan en de beide buitenste naar de accu. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |