![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2011 Leeftijd: 51
| Ik hoop dat ik deze vraag in de juiste categorie stel. Al enige tijd ben ik op zoek naar een bouwplan van de oude gemeenteponten van Amsterdam (dus niet de huidige vliegende schotels). Er voeren twee types: De kleinere ponten die in 1928 als stoompont in de vaart kwamen en in de jaren vijftig werden omgebouwd tot diesel-electrisch (pont 13,15, 16 en 1 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
Bij de nvm hebben ze een tekening van zo.n spoorpont Je zou eens naar het scheepvaart museum kunnen gaan in Amsterdam mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Hier een NVM tekening van een IJ-pont uit de jaren '60, maar ik weet niet van welk jaar de pont zelf is. Groet, Ad Bakker
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 35
|
Probeer eens te informeren bij de GVB veren. Volgens mijn vader die als schipper werkt bij de veren hadden ze vroeger een kast met bouwtekeningen. Of die er nog steeds is wist hij niet. Dus probeer het eens bij de veren, adres en telnr is wel te vinden op Welkom bij : GVB
__________________ Groeten, Xander |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |