![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 38
|
Ik heb op mijn roer een soort tonnetje zitten (aan de onderkant een schroefje en aan de bovenkant een inbus boutje) waar de stuurstang doorheen gaat. Hoe heet zoŽn tonnetje en waar kan ik ze krijgen want ik heb de mijne dol gedraaid.
__________________ "There are no stupid questions, because it doesnŽt matter if you arenŽt the smartest peanut in the turd. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo als je een soldeer bout hebt dan kan je deze ook maken van een lusterklemmetje (kroonsteentje) en daar bovenop een plaatje messing solderen met een gaatje in gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Omdat ik het zelf ook heb Dan moet je bij een hobbyzaak zijn waar ze auto.s verkopen Want die dingen worden daar ook gebruikt Om te sturen mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 24 april 2011 om 08:34 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2003 Locatie: Monster Leeftijd: 46
| Stelring (vergeet deze maar even, dit bedoel je niet)
__________________ Lid van de raad van bestuur Vaargroep M@ilLine. Member of IOS - Intern. OSV Society. Lid HMBC Laatst gewijzigd door Adam; 24 april 2011 om 11:24 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Citaat:
Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 38
|
Bedankt Jan. Ik heb ze gevonden op Ebay, ik moest toch nog onderdelen voor de Baja bestellen en dus kan ik deze mooi meebestellen (als je weet hoe ze heten natuurlijk) want ik had dit nooit geraden
__________________ "There are no stupid questions, because it doesnŽt matter if you arenŽt the smartest peanut in the turd. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Als je het over mijn foto heb Dan zit ik toch goed hoor Want het is exact het zelfde Alleen de preis is niet gepiest en toch nat mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik Laatst gewijzigd door F.van.Gent; 24 april 2011 om 15:15 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |