![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik wist niet precies waar ik dit neer moest zetten dus doe ik het maar hiero.. nou omm te beginnnen heb ik ene hovercraft gebouwd doet het goed (omhoog tenminste) alleen ik weet niet goed hoe ik hem moet voorstuwen ik laat hem omhoog gan met computer ventilator maar als ik er ook zo 1 op de achterkant zet maakt het niks uit hij komt niet vooruit.. dus.. wie kan mij helpen!! hoe kan ik een propelor maken die werkt en op een "normaal" rc auto motortje kan? gewoon een standaard dus.. ook weet ik dat de ventilator van de pc op 12v gaat maar ik heb geen accu's van 12v wel heb ik ze van 7.2v en 9.6v maar dat werkt niet echt goed ik heb het nu met een draadje van een transformator op 12v en hij doet het ook wel met 10 ofzo maar als ik er dan een "zware" accu op zet zweeft hij nauwlijks.. dus.. help me! |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Ander woord voor topic's is draadjes
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2005 Locatie: Valkenswaard Leeftijd: 50
|
Onder jouw topic met het onderwerp Hovercraft staan twee bouwverslagen van Hovercrafts. Deze moet je maar eens bekijken en doorlezen. In het draadje van Gerjan staan weer diverse links die je eens moet opzoeken. Zeer waardevolle informatie wordt hier gegeven. Pendelaar |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
zal eens kijken btw dit lijkt heel erg op het gene wat ik nu heb! ![]() ik hoop datie werkt zoniet: http://www.powerscriptzone.nl/privat...aft/NH3b-1.jpg gr martin ps als je me kunt helpen of gewoon wil praten over hovercraft of anderwe modelbouw voeg gerust toe: familieciesluk@hotmail.com |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Barneveld
|
als je voor de voortstuwing een pc Fan gebruikt en hij komt niet vooruit dan komt dat doordat hij niet genoeg power heeft om de wrijving van de hovercraft met het water teniet te doen oplosing een grotere/ sterkere voortsruwings unit/motor Groeten Gerjan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |