![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
hallo, ik heb een robbe 12 + 2 multiswitch aangesloten op een futaba fc16 zender. de 2 servo kanalen werken gewoon, maar ik krijg geen lampjes brandend.... ik heb hier een aantal foto's en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. de zender (heb ik ingesteld in het menu op multi -> on) de ontvanger: de multi switch zit in kanaal 7 de multi switch decoder: er is hier in de testopstelling een ontvanger accu ingeplugd, in de boot zelf gebruik ik een 6v accu. een closeup: de lampjes zitten in k2 totaal overzicht: en 1 van de lampjes die ik wil laten branden: |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Is het zendermodule wel correct aangesloten en staan de ATV instellingen van kanaal 7 wel op 100%? Als je het module op kanaal 7 wil laten werken moet je het aansluiten op ingang 'multi 2' (en niet rechtstreeks op kanaal 7). In de software kun je 'multi' gewoon op off laten staan. Alleen bij pcm moet je dit instellen op on. Is de gebruikte 4,8V accu wel in orde? Bij de 12 + 2 decoder worden de twee servo's gevoed via de ontvangeraccu. De schakelfuncties werken op de extra accu.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
nou hij doet het..... ![]() in de fc-16 heb ik hem op de multi-in2 gezet (tenminste dat denk ik er staat niks bij) en ik heb de multi weer op de zender gereversd en dat deed het hem! de lampjes branden nou mooi! ![]() ikke is weer blij! edit bedankt voor de reacties allemaal! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |