![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo zoek bij conrad eventjes daar vind je zo iets zeker wel en dat had je beter in het café gevraagd dan in dit topic gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2008 Locatie: BRECHT BELGIE Leeftijd: 68
| Citaat:
__________________ Groetjes, René | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2011 Leeftijd: 25
|
heb me latjes gisteren hele nacht in water gehad en moet zegen dat werkt 100x beter dan zoals ik het eerst deed (zoals in handleiding stond) vochtig maken met paar druppels water en dan tegen soldeerbout houden om te buigen bedankt voor de tip ad heb ik echt wat aan en als ik het hele rompje dicht en geschuurdt heb zal ik er een foto van op zetten maar duurt nog wel paar daagjes is meer werk dan ik dacht in eerste instantie :P nog een kleine vraag is het makkelijer om bij het dek te beginnen of bij de kiel voor de volgende keer
|
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Barendrecht (NL) Leeftijd: 65
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Wat mij betreft kan het alle twee. Groet, Ad
__________________ Amerigo Vespucci, HMS Victory, Mississippi 1870, ss Rotterdam 1:200 (van scratch) Speciale tekens in je boodschap? - Evenwicht kwijt? - Learning all the time" | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |