![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2006 Locatie: Arnhem Leeftijd: 27
|
Heyz Ik kwam op de site van deal extreme ook een hoop rc Spllen tegen motoren regelaars lipo,s zenders Maar nu ben ik benieuwt naar de kwaliteit van het spul Weet daT het geen mega goed spul is maar voor die prijzen Linkt het me wel geschikt. Zijn er hier mensen die al enige ervaring hier mee hebben? Tevens met hobbyking die heeft ook mooi spul voor betaalbaar Alvast bedankt voor de reacties Gr remus
__________________ het leven altijd positief bekijken er is altijd voor alles wel een oplossing!!! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Bij beiden sites is het mogelijk om reviews te lezen, en die kloppen aardig met mijn ervaring bij de dingen die ik heb besteld.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Het lijkt me dat je met deze posts al geholpen bent . Voor de rest vind ik het niet echt passen hier op het forum zoals Roel al aangeeft. Dus een slotje . Wiebe Mod
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |