![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Over iets meer dan een week is er de Intermodellbau in Dortmund (13apr-17apr) http://www.westfalenhallen.de/english/3722.php Dat is dus woensdag t/m zondag. Weet iemand uit ervaring wat de beste dag qua drukte is om te gaan of maakt het niet echt uit? Alvast bedankt. |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2004 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 49
|
ja, Het is eigenlijk alle dagen druk, maar ook wij gaan altijd op donderdag, volgens een aantal mensen welke er al jaren staan met hun modellen is dat nog de " rustigste " dag. Tom Boere
__________________ lid van raad van bestuur Vaarteam MailLine A member of IOS - Intern. OSV Society |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo ik ga woensdag omdat ik niet anders kan ik kreeg alleen dan maar verlof maar zaterdag en zondag is het niet tedoen groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2002 Locatie: Brunssum Leeftijd: 46
|
Hoi, ik heb het geluk dat ik alle dagen ga Weekend is inderdaad bijna niet te doen veel te vol. De woensdag en de donderdag is het beste. André |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Hillegom Leeftijd: 37
|
Vrijdag is ook goed te doen. Probeer als het lukt voor negen uur aanwezig te zijn. Grote kans dat je gratis kunt parkeren. Achter de hallen is een sportpark met daarbij veel gratis plaatsen. (Een echte Ollander he)
__________________ Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt maar je wordt oud omdat je stopt met spelen!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
De vorige jaren op donderdag geweest. Ging op zich prima, zowel qua ruimte in de hallen als op de parkeerplaatsen. Wel vroeg komen, anders moet je een heel eind lopen voor de ingang. Is 's morgens niet zo erg, maar 's avonds wel, met al je in de loop van de dag verzamelde bagage... Dit jaar zal ik helaas verstek moeten laten gaan: Ik moet 's avonds cursus geven om wat extra geld te verdienen voor een volgend scheepje.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
Donderdag is inderdaad goed te doen om te gaan. Nog een tip buiten de dag om. Zorg dat je voor half elf op een parkeerterrein staat. Het terrein kent meerdere parkeerplaatsen en ze werken van binnen naar buiten toe. 's Ochtends als je gaat geen probleem, maar 's avonds na een dag lopen nog een eind lopen naar je auto... Groet, Robert |
|
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Hallo , Ik zit jammer genoeg met school , dus kan alleen in het weekend gaan. Nou zijn wij vanplan om daar te overnachten , dus zaterdagmorgen vertrekken en zondagavond naar huis. Is dat een goede keuze of kunnen wij beter één dag gaan? Mvg Timo |
|
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Timo, Het hangt er helemaal vanaf wat je allemaal wilt gaan bekijken. Als je echt alles wilt gaan bekijken dan is twee dagen niet voldoende. Op vrijwel alle gebieden van de modelbouw is in Dortmund wel iets te zien. Er is op het gebied van schepen heel erg veel te zien. Vliegtuigen hebben een "eigen" hal net als de auto's. Voor treinen zijn er zelfs twee hallen en zo is er nog veel en veel meer, in totaal 8 hallen vol.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Hallo , Wij gaan eigenlijk meer voor het Rc gebeuren , Vooral auto's en tanks . Zijn er ook "veel" stands waar je dingen kan kopen? Misschien zaterdag alles zoeken wat we nodig hebben en op zondag alles bekijken . Aleen nog een slaapplek vinden |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2004 Locatie: Enschede Leeftijd: 25
|
Als wij met de club op de beurs staan zie je altijd een patroon. Doordeweeks de oudere garde mensen die met pensioen zijn. Dan op vrijdag, zaterdag en zondag veel kinderen met de ouders. Ik vindt de zaterdag en zondag erg druk altijd je doet er bijna 20 min over om van de ene zaal naar de andere te komen als het er alleen om gaat om ergens te komen. Dus niet om rond te kijken. Wat een beeld is wat ik altijd zie op de zondag is de uitverkoop op veel stands aan het eind van de middag. Ben je dus opzoek naar koopjes ga op zondag kijk rond en koop spul later op de dag gaat meestal wel bijna 5 tot 20 euro van enkele artikelen af. Nog iets leuks in hal 2N zijn demo's met heli's, park flyers en indoor flyers en natuurlijk een demonstratie vrije vlucht van een een nederlandse club uit enschede. Hier ben ik ook trots lid van maar zal zelf niet op de beurs zijn. Bezoek de stand een keer en bekijk onze tentoonstellings masten met schaalmodellen, elektrolijn besturings modellen en outdoor modellen. De stand is te vinden tegenover de grote stand van DMVF. Veel plezier voor de genen die gaan. Bernard
__________________ Naar mijn mening kan het altijd lichter. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2004 Locatie: Enschede Leeftijd: 25
|
Euhm ja. Echt foto's kan ik zo niet vinden. Maar kan je wel zeggen dat de hallen naar mijn mening groter zijn dan de rai in amsterdam. Er zijn 8 hallen met ongeveer de volgende indeling. Hal 1: Alles over boten Hal 2: Alles over modelbouw zoals plastic schaalmodellen. Hal 3: Is een race baan aangelegd voor auto's Hal 4: Alles over vliegtuigen Hal 5: Veel stands met gereedschappen Hal 6: Diverse modelbouw Hal 7: Ook diverse modelbouw zoals treinen Hal 8: Ook iets van treinen ofzo. Ik zou je echt kunnen aanraden om er heen te gaan zeker de moeite waard. Veel leveranciers die je via internet benaderd zullen op de beurs staan. Zoals Engel modellbau en graupner heeft er een stand. Zal nog wel ff naar foto's kijken of ik wat heb. Bernard
__________________ Naar mijn mening kan het altijd lichter. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |