![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2010 Leeftijd: 23
|
iemand al is hier aan gedacht? YouTube - ‪Seabreacher Trial Racing‬‏ ik heb wel wat motoren voor een vliegtuig liggen maar ik weet niet of die ook op een boat kunnen. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 40
|
heb je Pain game gekeken vandeweek is een leuk ding maar ik denk dat het een behoorlijk werk is en dan ook om dat ook te laten duiken.
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #3 (permalink) |
| duiken is heel makkelijk net als een vliegtuig de vinnen moeten naar beneden gaan om te duiken. net als een eurofighter die heeft van dat soort vinnen alleen welke motor en misschien een snorkel maar daar weet ik nog niets van. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
ja precies dat is makkelijk. en het waterdichte verhaal. en met een beetje snelheid ga je snel diep (tediep)
__________________ Als je van je hobby je werk maakt, dan werk je heel de dag. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...asabi-900.html |
| | |
| | #5 (permalink) |
| hmmm. zit wat in. een model er van zal nog extremer reageren denk ik dan zo'n groot log ding met veel drijf kracht. maar dat is misschien ook een kwestie van oefenen. Dolphin at Subregatta video by Jsps54 - Photobucket mischien niet het mooiste filmpje maar het kan wel. en hij moet uiteraard wel ietsjes harder gaan als dit, want met veel snelheid kun je net dat beetje hoger springen denk ik. en ik zat ook te denken aan een FPV cam er in. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
fpv cam werkt niet onder water.. maar goed in nederland zie je toch niets onderwater zijn leuke dingen maar op schaal zal het denk ik toch niet super zijn. ik geloof de Lex Verkuijl een kleine dolfijn heeft die wel uit het water kan springen.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: Kapelle Leeftijd: 15
|
Dat klopt... kijk hier maar YouTube - ‪Kanaal van vaargroepflevoland‬‏ Gr. David
__________________ In het dok:loodsboot De Maris II en sleepboot De Banckert Mijn modelbouwboten: www.Davidsmodelbouwsite.webs.com |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo dit model is te koop bij Norbert Bruggen dus een in de handel verkrijgbaar product je moet het zelf nog wel inelkaar zetten hier mijn haai in een basin dat maar 30 cm diep was en hier mijn orka staan nog op stapel een manta rog en een zeepaardje dan nog een pincetvis door een vriend die daar aan bezig is en een mini orka met een BL motor omwat meer speed te kunnen halen in mol komt volgende keer een verassing voor de dolfijnen en de zeekoe waar ze naar hartelust mee kunnen spelen meer kan ik er nog niet over kwijt anders is de lol er vanaf gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
| Ja, ja ......... Hier nog een flimpje, dan ook een paar stukken volgas om de cameraman lekker de weg kwijt te laten raken. Tegenwoordig loopt het beestje op een 2S lipo en springt als de waterdiepte het toelaat een meter hoog. Norbert Brüggen: Modell-Uboot-Spezialitäten Het is een prijzig ding, maar bedenk wel dat er 150 euro aan extra stabiliserings electronica in zit om die hoge snelheden onderwater mogelijk te maken. Zonder dat zal Flipper zich onvermijdelijk steeds in de modder boren! Raf, ik ben benieuwd naar je speeltje ...
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< Laatst gewijzigd door Lex Verkuijl; 23 mei 2011 om 09:58 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo de eerste die het lukt krijgt een drankje van me gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |