![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2011 Locatie: varsseveld Leeftijd: 27
|
Hallo, Ik hoop dat ik dit op de juiste plek plaats, maar ben vrij nieuw hier dus ben er niet zeker van. Wat ik me afvraag is of er een website is, Nederlandse of buitenlandse, waar je standaard onderdelen voor modelbouwschepen kunt krijgen. Bijvoorbeeld, stuurwielen, Ankers etc, etc. Ik heb namelijk een nieuw modelbouwschip gekocht, de Black Pearl, maar ik weet bij voorbaat al dat enkele details niet kloppen. Ikzelf heb nog geen eigen onderdelen gemaakt. Hoewel de ankers wel zou lukken om aan te passen word dit bij het stuurwiel moeilijk. p.s. De Black Pearl heb ik via e-bay uit China gekocht en moet nog maar afwachten of hij komt en in welke staat. Ben altijd een beetje wantrouwig wat dat betreft ^^ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Leeftijd: 29
|
Hallo, Websites zat hoor zowel in nederland als duitsland Quartel Modelbouw - De grootste modelbouw winkel van Nederland Modelbouw Krikke - Groningen. WELKOM / Welcome | ModelbouwShopFlevoland en zo zijn er nog een heleboel, gewoon even op google zoeken gr Koos
__________________ Op de werf: Svitzer London 1:50 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2011 Locatie: varsseveld Leeftijd: 27
|
Thnks koos, dit is precies wat ik zoek. Google is vaak een handige uitkomst, maar wanneer je niet precies weet waarna je zoek kan google een hele tijdrovende bezigheid zijn terwijl mensen vaak direct weten wat je bedoelt, zoals jij |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |