![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Marken Leeftijd: 22
|
Hoi allemaal. Ik heb een vrachtwagen + boot (Marauder van robbe)maar geen trailer..... Mijn vraag is heeft iemand weleens een trailer voor zijn boot gemaakt? Zo ja heb je er dan een tekening van?? Alvast bedankt Justin |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2003 Locatie: Barneveld
|
de trailer verschilt denk ik per boot op het internet ben ik wel eens wat truks met tailer/boten tegengekomen dus ze zijn er wel maar denk niet dat er tekeningen van zijn voorbeeld http://www.xtremercboats.com/phpBB/v...ighlight=truck mijn tip: kijk naar de echte trailers 1:1 en leef je uit met wat alluminium profielen en een hoop boutjes Groeten Gerjan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Als je een tamiya trekker hebt, kijk eens naar de pole trailer, heb je al een mooie basis (uitschuifbaar) , is ook de goedkoopste van het stel dus niet zo heeeeeel erg om in te gaan schroeven voor andere steunen. Heb er wel eens 1tje gezien die een flatbed trailer heeft gebruikt, en daar kant-en-klaar (?) steunen voor heeft gebruikt van wedico. (kan het zo even niet in de catalogus terugvinden, misschien dat een ander je aan het bestel nummer/artikel nummer kan helpen. suc6! Stefan |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |