![]() |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo gewoon een kunststof tankje kopen als je er eentje bouwd en het scheurt dan krijg je benzine in je romp de motor is heet en de benzine verdampt in je romp met als gevolg ![]() als je het doet maak er wel een filmpje van dan kunnen wij later ook nog mee genieten gr raf p.s. je bent niet de eerste ik heb er nog zien uit branden en de eerste minuten zie je het niet eens alleen als er verf en zo mee begint te branden dan komt de zwarte rook
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Laatst gewijzigd door raf; 3 augustus 2011 om 20:42 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Ben het Raf eens, Geen risco's nemen met nitro, Silicone kan geen zuur of chemie hebben alleen water en hitte, Koop gewoon zo een tankje, kosten geen drol... Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2011 Locatie: Eersel Leeftijd: 29
|
nog een vraagje hier over ik wil in de dop van een cherry kan van tornadofeul 2 nippels zetten voor het tanken zodat ikmijn pompje makelijk kan aan sluiten nu is mijn vraag als ik de slangetjes in de tank laat hangen lossen deze dan op als die altijd in de nitro hangen?
|
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Lid sinds: 21 augustus 2009 Locatie: Lent Leeftijd: 29
| Citaat:
Pff, dit is niet echt leesbaar zo.. Wat interpunctie zal al veel schelen! Citaat:
| ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brandstof tank, nitro |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |