![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2005 Locatie: leeuwarden Leeftijd: 42
|
Hallo allemaal, Voor wie allemaal een eend met rc willen bouwen NIEUWS Bij de intratuin zijn op dit moment de plastic eenden in de aanbieding, voor een louzie € 2,99. per stuk En de bij behorende kuikens € 0,59 Zelf zaterdag er een gekocht, Groetjes,
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
| Citaat:
->EDIT:Ik heb er nu ook al een
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Hier nog maar een bouwproject en dat van DUCKIE. Je moet toch wat doen als je zit te wachten op onderdelen voor de KING. Eend gekocht bij de INTRATUIN voor € 2,99 plus kuikens. Hier de foto's : ![]() Zijn rug net open gemaakt. ![]() Besturing bezig met drogen, waar kontruktielijm allemaal niet goed voor is. ![]() AAAAAAAA Een duckie met open ruggetje. ![]() De besturing uit een bootje van Nikko. ![]() Het drogen van de schanier. ![]() De plaatsing van de stuurservo. ![]() De motor. ![]() Duckie wacht op inbouw van verdere onderdelen, KWAAK KWAAK. Moet wachten op morgen dan is de lijm goed droog. Dan maar verder met het roer en de schroefas. Groetjes,KWAAK
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . |
| | |
| | #5 (permalink) | |
|
Hallo Jan en andere lezers, Jan schreef : Citaat:
Lijm van Bison, professional kontruktielijm, watervast D4. Zie Foto ![]() En de zelfde lijm heb ik ook gebruikt voor de KING, dan zit het zo vast als een huis. Dus niet gebruiken als het spul los moet. Groetjes,KWAAK
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Volgens mij hebben de meesten wel een eend, niet zo origineel dus :S
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Wijchen Leeftijd: 21
|
Hoe maak ik het beste de moter vast en waar kun je goedkoop schroefass en schroef halen?
__________________ (\__/)This is Bunny,Copy Bunny into your signature (='.'=)to help him on his way to world domination. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Een eendje is niet erg orgineel meer. :P Hier is die van n vriend van me, toen we n weekje modelbouw vakantie hadden op centerparcs. :P Hebben we dat ding snel even in elkaar gezet op 1 avondje. Filmpje (12mb).
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
|
Hallo allemaal, Wartex schreef: Citaat:
En de schroef en as te bestellen bij conrad.nl of bij MUCO modelbouw te amsterdam of bij een andere modelbouwwinkel. Voor de andere bouwers een Freakazoid schreef : Citaat:
Tot zo ver, Groetjes.
__________________ Victor De "ModelbouwFreak" U vraagt ik bouw niet meer. ![]() Werken is mooi, het houdt mij niet van de straat alleen het vraagt zoveel van je vrije tijd . | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Hallo allemaal, Hier weer een update. De besturing ingebouwd, ![]() ![]() Nog even het roer erin en gaan met die DUCK Morgen maar uit proberen. Groetjes,KWAAK.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Dat ziet er professioneel uit zeg. :P Straks krijg je nog n mailtje van nikko of je al patent hebt op je nikko duck. Ben benieuwd offie wil gassen. Weet je wat mij wel eens leuk lijkt? Een duck meeting.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2004 Locatie: Perk - Belgie Leeftijd: 41
|
Of iets al dan niet origineel is, dat is een andere vraag. Je zou hetzelfde kunnen zeggen van iedereen die de zoveelste 'insert kit naam' boot maakt. Het is in ieder geval leuk en je leert er iets mee... daar gaat het toch om? Het zou wel eens leuk zijn een eenden meeting te hebben, of een website alleen voor RC vijverbewoners. Een firma in de US is nu bezig met een krokodil (ze hebben reeds de eend in hun gamma) voor mijn eend : http://verretdeprest.be/RCEEND/index.html#inleiding ik heb epoxylijm gebruikt, een groot gat waar de schroefas zit en epoxy van binnen naar buiten - zodoende is de plastic van de eend geklemt in de lijm. Normale lijmverbindingen blijken niet te houden (iemand had wel locktide aanbevolen). rijkelijk siliconekit erover helpt. Tot nu toe, heb ik nog geen lek in onze eend. Ik zou wel oppassen met al die 'blote' electronica vlak onder het deksel. Als je daar water op krijgt zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn. Patrick
__________________ http://verretdeprest.be/ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2004 Locatie: Perk - Belgie Leeftijd: 41
|
oops, ik merk net dat je met 12 cellen gaat varen? ik heb even met 7 geprobeert, en op een speed280 geeft dit echt al veel. Dus ik hoop dat je met die Nikko de snelheid fijn kan regelen. Patrick
__________________ http://verretdeprest.be/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |