![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Weet iemand of de mast van de Smit Nederland (of zusterschepen) neerklapbaar waren / zijn? Mijn model heeft dergelijke afmetingen dat dit zeer welkom zou zijn. Bovendien een mooi extra klusje om dit RC te maken. Alle tips zijn welkom.
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 maart 2004 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 27
|
Hoi Ron, De mast van de Smit Nederland en zusters was inderdaad neerklapbaar. Kijk maar naar de foto hieronder; ![]() (Foto; Tugspotters) Als je de Smit Nederland van Billing Boats hebt is dit makkelijk voor elkaar te krijgen. Elektrisch maken lijkt mij niet echt nodig, gewoon de boel inklappen met vervoeren en aan de waterkant het mastje even omhoog zetten Groetjes Danny.
__________________ Fotograferend lid Vaargroep MailLine. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
ik heb voor de mast op mijn sleper een oude passer gesloopt, klemt nog een beetje dus het is perfect
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Het is niet voor het vervoeren, maar de schaal van de boot 1:25 leent zich prima voor deze optie. Ik ga de mast in elk geval laten klappen. Ik zit alleen nog met het heklicht dat op de as gemonteerd zit, gaat deze ook mee of blijft deze rechtachteruit wijzen.
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: oostende Leeftijd: 54
|
beste, ron ik denk als ge de foto van de smit zweden bekykt er als het ware een klein stukje mast tussen de schouwen staat achter aan het brugdek met daar op het heklicht ik kan me ook vergissen groetjes ,ronny |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |