![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: terneuzen
|
[gisteren voor het eerst gevaren met mijn Smit Hunter en heb voor het in en uit het water halen van de Hunter vanaf de steiger 2 binnenbanden gebruikt dit werkte perfect geen beschadigingen op het schip door het zachte gummi en geen moeilijk bukwerk hopelijk een goede tip grt Ko[/quote] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Daar had ik jaren geleden van die banden van een zonnescherm voor ik heb ze nog, met een paar ronde stokken aan de bovenkant even breder als het model is de banden vast zetten. Handig als je van een hogere wal het model uit het water moet halen. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2002 Locatie: Hoogvliet RT Leeftijd: 39
|
Even op de sloop twee gordels uit de auto halen. Even de uiteinden aan elkaar laten zetten door een schoenmaker (steviger naalden hebben zij) en je hebt waterafstotende, stevige en onverslijtbare banden, en ook nog eens lekker breed. Kosten € 5,-
__________________ Wat lijken ze toch klein op het water.... Varend: Smit Duitsland 1:25, Suzanne playmobil kotter. In aanbouw SD Stingray en Thyssen II ... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 74
|
Er zijn nog meer dingen die je met een oude fietsband kan doen. Bijvoorbeeld kan je er een doorvoer van maken in de romp om een brandpomp te laten werken. Neem het ventiel knip 2 ringetjes rubber en zet deze 1X binnen en 1X buiten de romp. Aan de binnenkant een metalen ring, moer er op en soldeer er een buisje aan. Geen moeilijke constructie of lijmen, dit is even simpel als eenvoudig. Groetjes Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |