![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: @ boord Leeftijd: 27
|
hallo allemaal, even een kleine vraag. Ik ben sinds een week in het bezit van een F14 zender op de 35Mhz band. nu is mijn vraag kan ik op deze band varen en zo niet kan ik dit makkelijk oplossen door een ander cristal. groom niet laat van je horen
__________________ Aqua master |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
oei oei, gevaarlijke vraag. Rustig jongens... Lees de Sticky: 35MHz band is gereserveerd voor modelvliegen maar eens Ik weet alleen niet of deze "wet" ook in Belgie geldig is. Helaas kan je dit niet makkelijk oplossen met een ander kristal.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2003 Locatie: Luik , Belgie Leeftijd: 47
|
dag allemaal , ik zorg ervoor dat ik altijd FM40 zenders koop , in mijn club is er ook geen directe richtlijn qua "frequencies" Bij het "modelma" salon van begin maart , moesten alle vaar & rij activiteiten stilgelegd worden wanneer het tijd was om te vliegen... Ik heb juits het IBPT site bezocht , ik vond geen informatie... http://www.ibpt.be/taal.htm de groetjes Laurent |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2005 Locatie: Belgie (Midden Limburg) Leeftijd: 34
| let's begin.Nee nee. Ik heb bij deze vraag van mijn Futuba Skysport van 2 jaar terug eens de lijst eens opgediept. In Belgie en in NL is alleen de 35MHz band in gebruik voor het vliegen (en voor sommige, crashen De 40MHz is in Belgie geschikt voor de 3 toepassingen (Vliegen, auto en vaartuigen). Maar zoals eerder vermeld door Satoer. Dat helpt niet en zit er niks anders op dan een nieuwe zender aan te schaffen. (En ja ik weet, dat is een dure oplossing) greetings |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 september 2002 Locatie: Het Oldambt Leeftijd: 45
| Citaat:
Deze band is EXCUSIEF voor vliegende modellen. En in belgie geld deze regel binnen een straal van 3 km vanaf een modelvliegveld Deze informatie kun je vinden in de FAQ alhier: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...cle.php?aid=29 En natuurlijk ook in de sticky van dit forum. Johan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |