![]() |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
Op Mpl, staat er nog 1 Bijna voor niets. Het voorjaar komt eraan zolder opruiming. Theo. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
Volgens mij krijgen we eerst nog de winter . En de herfst is ook nog niet ten einde . Gr Hans
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Herfst: 1 september t/m 30 november Winter: 1 december t/m 28 februari Mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Jabbeke W-Vl België Leeftijd: 48
|
Ik dacht dat ze in België en Nederland op dezelfde dag begonnen ![]() Hier de ouderwetse data herfst: 21 september-20 december winter: 21 december-20 maart
__________________ Mvg. Speedy Bob. ![]() Hoe meer water, hoe meer vreugd !!!
|
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Zullen we het nu weer over de Commodore hebben ipv de jaargetijden? Straks komt Vivaldi er ook nog bij, en de C64, die ook van Commodore is, etc... @comtheo61: Heb je deze overgenomen in deze staat, zelf gebouwd? Wat zit er aan componenten in, of is het alleen een kale romp op het moment?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
heb hem zo opgeknapt,(wat ik niet had moeten doen) en weer verkocht. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ok, dit is dus geschiedenis, meer "wat was je eerste bootje?" Is het de bedoeling dat anderen ook hun eerste bootje hier gaan posten, of is dit topic puur voor jezelf bedoeld?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo wel plezant dat er steeds meer van doe oudere modelletjes terug vaarklaar gemaakt worden ben er zelf ook mee bezig om mijn oudere modellen terug vaar klaar te krijgen met de nieuwe motoren en accu's kunnen deze oudjes best nog hun mannetje staan en veel van de jeugd hebben deze modellen nog nooit gezien gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |