![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Hoe kan ik makkelijk een roertje maken? (Hij moet achter de boot hangen, geen binnenboord roer...) Ps. Heb totaal geen verstand van boten
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
ga eens langs de haven en kijk rond. of gebruik google en vertel er dan ook bij om wat voor boot het gaat, dan kunnen we antwoord geven.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 3 december 2011 om 20:18 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo laat me effe raden een voer boot ???? gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
hallo twee basis principes voor een roer je hebt een as nodig van een bepaalde dikte en je hebt een stukje messing nodig dat je in de as kan solderen de rest kan je bij werken met eender welk materiaal dat er zich voor leent voor de zinnia moet ik een nieuw roer maken ik heb dus een as van 4 mm met daar in een zaag snede waar ik een stukje van 4 cm lang messing in soldeer dit steekt aan beide kanten van de as even ver uit heel de handel steek in in een siliconen malletje waar ik de roeren van de skipjack heb gemaakt en na het uitlijmen zodat alles mooi in het center staat giet ik de mal vol met giethars en ziedaar na een uurtje een perfect roer waar nog een klein beetje moet aan nabewerkt worden het messing plaatje zorgt dat de as nooit in het giethars kan beginnen rond te draaien gr raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 27 januari 2009 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 29
|
Ik ben ook niet de meest handige dus koop altijd graag compleet. Gieten enzo is niet aan mij besteed Raboesch heeft een aantal roeren. Roer Raboesch (5) - http://modelbouwdekombuis.nl Robbe heeft ook nog een aantal kant en klare roeren. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
| Nee het is geen voer boot. het gaat om z'n type boot: http://www.jabezhouse.com/data/artic...boot_381_1.jpg Alleen heb ik er een brushless setje ingebouwd
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
hallo jens dan zit je in het verkeerde toppic das een speed boot en die heeft een heel ander roer dan andere schepen gr raf
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Citaat:
Voor de prijs van zo'n chinees setje kun je er zelf niet eentje maken: R2hobbies.com - 43*75mm CNC Aluminium RC Boat Mini Helm Rudder (Single Water Entrance), Rudder / Helm, rcbp1832002 Sterker nog; als je eens in Sneek komt, kun je er wel eentje van me overnemen. Meld je dan even per PB. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |