![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2011 Locatie: Sneek Leeftijd: 34
|
Ik ben sinds kort op dit forum, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben sinds lange tijd weer bezig met de bouw van een schip. Echter dit model vereist dat de 2 motoren onafhankelijk van elkaar gestuurd kunnen worden. Ik ben in het bezit van een Robbe F14 zender. Nu weet ik dat daarvoor een navy-stick of twin stick op de markt is om ze zo te kunnen sturen. Zijn er ook nog andere mogelijkheden en of andere zenders die zich hiervoor lenen? Ik hoop dat jullie hierover info hebben. Verneem het graag. Groet Martijn. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Gewoon linker en rechter stick gebruiken met een mixer ertussen, Heb ik bij mijn F-14 ook gedaan, Als ik de mixer aan heb dan gaan bijde motoren gelijk op en als ik wil gaan manoeuvre dan schakel ik me mixer uit, linker stick is dan motor bakboord en rechter stick is dan motor stuurboord, Een twin-stick is ook een oplossing maar dat is ieder zijn eigen ervaring,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Oudehaske Leeftijd: 54
|
Je kan ook de p94 snelheidsregelaar gebruiken, deze kan je in 4 verschillende modes gebruiken. en je kan de boegschroef er ook op aansluiten. de p94 stuurt 3 motoren aan max 3.
__________________ Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel. Varend de Imara. Op de werf de Baher en de City of Ely. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 december 2011 Locatie: Sneek Leeftijd: 34
| Citaat:
Kan er ook weinig over vinden op internet. Heeft u toevallig ook een link voor meer info. Alvast dank. | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 22
| Citaat:
Of bedoelde u ook deze manier? Gr, Daan. | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
Kan zijn dat ik radicaal een verkeerde benaming voor heb maar hou mij dat ten goede, Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
Conr.... heeft daar een erg handig printje voor, V mixer 1kanaal gas in twee uit... te mixen met vrij kanaal of via Y kabel bij je roer servo op. Best. nr. 11 22 29. http://corsair.flugmodellbau.de/file...n/116629~1.PDF gebruiks aanwijzing... duits. mvg Robert
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) Laatst gewijzigd door Robert-10; 11 december 2011 om 23:36 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |