![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2008 Locatie: sneek
|
Mooie boot. Vraag me alleen af of er wel een romp voor te krijgen is. Riviersleepboten zin vaak moeilijk kant en klare rompjes voor te vinden. Als je weet van welke werf de boot komt, is het misschien mogelijk om naar tekeningen in hun archief te zoeken. P.s. weet je waar de boot gebleven is, hudige naam en eigenaar? Michiel
__________________ Alles krom en buiten de maat bij scheepswerf Dageraad |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 januari 2010 Locatie: Huissen.Gem.Lingewaard Leeftijd: 63
| Citaat:
gebouwd. Hij vaart nu in Hippolytushoef als bak duwer, bij een grondverzet bedrijf. Ik heb er wel een foto van maar mag die niet gebruiken.(Forum) P.Klein Hipolytushoef, daar heb ik hem via het Kustvaarforum gevonden maar lijkt niet meer op de oude sleper. En of er nog een tekening van is ? Groet Theo. | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juli 2010 Locatie: Belgie/Oost-Vlaanderen
|
riviersleepboot? Bugsier ( van graupner of robbe) Zeeland van billing boats Saturn van graupner toch allemaal oude rivierslepers met abs romp ,romp zal waarschijnlijk niet 100% juist zijn mvg |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Waar te kop Want er is hier iemand gewe3st die heeft ook een bestaande hollandse sleepboot gebouwd en dat was de hand in hand geloof is
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Frederik, alleen de Bugsier 3 romp van Graupner is te krijgen(kopen) En als ik hier zoek naar , hand in hand, kom ik niet verder mee. Gr.Theo. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Kockengen Leeftijd: 46
|
Muco heeft een stel losse rompen, maar daar zit geen riviersleper bij. Deromp van de graupner saturn vind ik er wel wat op lijken. Draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...er-saturn.html Laatst gewijzigd door NielsdB; 14 december 2011 om 17:55 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Die is niet meer leverbaar. Theo. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Kockengen Leeftijd: 46
|
Ik zag het ja, zijn broertje otto lauffer ook niet meer. (Ik kan op de graupner site met geen mogelijkheid de reserverompen vinden. De nummers voor de romp zijn 2051.2 en de verschansing is 2051.3. De romp van de otto heeft hetzelfde nummer, de verschansing is 2102.3. Lang leve oude catalogi. Even bij een modelbouw winkel naar binnen lopen, of graupner mailen, en navragen of deze artikelen nog zijn te bestellen.) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2005 Locatie: Schiedam
|
kijk hier eens: spezialschiffe.html Bij onze oosterburen zijn diverse bedrijfjes die losse rompen verkopen kits. Ik zag daar wat dingen bij die misschien wel bruikbaar zijn. suc6 Frans |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |