![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 57
| Dan moet je ook twee vaartregelaars gebruiken. Met die windvanger heb je die twee boegschroeven, 9 van de 10 x, vol vermogen nodig. Gewoon parallel aan 1 vaartregelaar hangen, zou ik zeggen.
__________________ Oud genoeg om beter te weten. Maar jong genoeg om er schijt aan te hebben. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 september 2011 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 71
| Arie dat klopt maar in twee regelaars is voorzien maar ik houd me ook vast aan het advies van een ervaren bouwer die er voorstander van is. (onafhankelijk besturen dus).
|
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| maar ik houd me ook vast aan het advies van een ervaren bouwer Als die zegd spring in de sloot doe jij dat dus ook ![]() Heb je zelf geen eigen initatief mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
| Lijkt me simpel op te lossen. Stick op de helft van de slag regelaar 1 vol aan, beweeg je iets verder, dan komt de 2de regelaar erbij tot stick in de hoek dan draaien beide vol aan.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 september 2011 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 71
| Citaat:
Ja Harm , dat is ook precies de bedoeling...geeft nog wel enig denkwerk hoe dat uit te voeren , schematisch dus. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Volgens mij zijn die regelaars van tegenwoordig programmeerbaar. Dan vertel je ze gewoon dat met een bepaalde stand van je stuurknuppel hoe veel ze de motor moeten aansturen.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2009 Locatie: nieuwegein Leeftijd: 38
|
harm dat zal dus goed kunnen met een eigen gebouwde regelaar. ik weet dat de navy r15 en zijn groote broer niet te regelen zijn kwa stand. en die van robby rockraft die volgens mij wel. maar hoe dat zit gaat mij. ook nog wat ver. maar ik zet er twee van 22mm in dan heb ik op de kop genoeg kracht om om te gooien. gr willem |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2006
|
@Manus, dit is met de Graupner Navy V15R helaas niet mogelijk. Ik kan verder uit de technisch produkt beschrijving niet opmaken of de Navy V15R op een andere manier in te stellen is. @Willem, De Robbe Rockraft is ook niet in te stellen, deze heb ik in de mini sleper zitten.
__________________ Varend: Jean-Bart, Harbour tug number 6 en S-100 In aanbouw: Dupetit-Thouars, Zwarte Zee |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |