![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2011 Locatie: leiderdorp Leeftijd: 14
|
hallo ik ben een springer tug aan het bouwen maar weet niet in welke winkel ik de motor servo regelaar as 4blats metelen werkschroef en andere dingen let niet op mijn spelfouten ik ben diclecties gr sieb |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Blijkbaar wist je ook niet meer dat je nog niet zo lang geleden al een topic voor je Springer Tug had geopend. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...inger-tug.html Wat betreft je vraag, er zijn voldoende winkels die deze onderdelen verkopen, Quartel, Toemen, Conrad, etc... Of heb je ook totaal geen idee welke onderdelen je nodig hebt?
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juli 2011 Locatie: leiderdorp Leeftijd: 14
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Tjah.... En dat zal het zo'n beetje overal gaan kosten ..... Dingen kosten nu eenmaal geld enzo
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Op de schroef kun je eventueel nog wel wat besparen door een goede 3 blads kunststof versie te nemen. Ik ben zelf erg weg van de Robbe Dynamic schroeven. Maar voor een regelaar, servo en motor zul je toch wel snel over de 50 euro gaan, wil je ook een klein beetje kwaliteit hebben.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
![]() Modelbouw kost eenmaal geld, wat je ook doet, of je nou schepen bouwt of vrachtwagens of vliegtuigen, ze kosten allemaal geld, Wil je zo goedkoop mogelijk bouwen ga je voor scratch bouw, dan heb je je budget zelf in de hand, voor elektronica kan je bezuinigen om bv 2de hands aan te schaffen, kost je soms de helft van wat het in de winkel kost, op MP word op moment heel veel aangeboden en hier in de verkoop topic's ook maar dat is voornamelijk brushless, Ik koop ook niet alles nieuw, kijk eerst hier even en ga daarna kijken op MP, is het 2dehands niet te krijgen dan koop ik het pas nieuw., Mvg Vincent,
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
|
Sorry, dubbel post...
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est Laatst gewijzigd door Vincent1979; 28 december 2011 om 12:00 Reden: Dubbel |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |