![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2011 Locatie: Oostende (BE) Leeftijd: 32
|
Beste Modelbouwers. Ik heb even wat hulp nodig van echte kenners ik heb net via een koopjes site de nordkap gekocht , aan een zéér leuk prijsje nu even het volgende , de boot stond op een kast in een garage , dus je hoort het al , er lig nogal wat stof op. met blazen lukt het deze stof te verwijderen.... wat is nou een goede en makkelijke middel deze te ontstoffen , dat zal dit bootje ook maar 1 x tegen komen , vond het echt zonde , maar is niks aan te doen , mijn fout niet. volgende probleem. hij is helemaal perfeckt in elkaar gestoken , dus dit is geen probleem , maar ik wil er wel graag rc inbouwen , en dat is dus wel een probleem , hou kan ik de stuurhut makkelijk verwijderen van het dek? verder wens ik jullie alllemaal een fijne jaarwisseling , Let op met vuurwerk , een modelbouwer heeft al z'n vingers nodig. Mvg Bjorn |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
|
om dat niemand weet met wat voor lijm dat is gelijmd Ik doe zoiets met zo.n smal stanly mesje er tussen wringen Maar beschadigingen zul je altijd krijgen hoor mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2008 Locatie: Sommelsdijk Leeftijd: 44
|
proberen is het enige met losmaken gaat meestal wat kapot maar ik kan dat model niet het is een houten model dus je moet de romp ook goed behandelen succes word het al wat met je metalen kotter
__________________ in de vaart GO 55 GO 1 op de werf GO 9 Mary 1 STOP DE GROENE LEUGEN |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2011 Locatie: Oostende (BE) Leeftijd: 32
|
Na veel proberen en oplossingen te vinden toch maar besloten , de Nordkap te laten zoals die is. wordt dus een schip voor op de kast te zetten , wel heb ik verlichting geplaatst. dus puur voor de gezelligheid. Wel jammer , had deze graag zien varen. maar heb het druk met andere projeckten. Bjorn |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Goes Leeftijd: 32
| Citaat:
Geduld moet je in overvloed hebben als je gaat bouwen/restaureren, zo is modelbouw, Maar hier is mijn antwoord op je brandende vraag: Sorbo Blue wonder puur, Haalt zelfs laklagen van jaren eraf,.
__________________ Op dok : SL 109 , Op de werf : ITC Bluster, Planning ITC ?????? Aliquando et insanire iucundum est | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |