![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: Brasschaat, Belgie Leeftijd: 73
|
Onderstaand de hyperlink naar een filmpje over de bouw van een kleine, echt werkende dieselmotor. Het kan zijn dat dit bij sommige bouwers/lezers al bekend is. Ik vond het zo interessant en knap dat ik het toch maar plaats. Wie durft deze uitdaging ook aan of zijn er al bouwers die ook zo'n prestatie geleverd hebben? http://members.home.nl/lbp/mediaplay...elcolor=000000
__________________ Beter 1 X vragen dan 2 X betalen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
@ Joop echt werkend ? dat gaat denk ik niet lukken in deze schaal zo te zien loopt deze op lucht. Maar ik weet wel iemand die wel kleine werkende verbrandings motoren maakt ook Diesel trouwens. Maar neemt niet weg dat het mooi gemaakt is Ahrens Fox Brandweer wagen Dieselmotor Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Had hem al eerder gezien Joop, prachtig werk maar zeker GEEN diesel, draait op lucht Mooi werk Martin, heb je daar ook bewegende plaatjes van?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: Brasschaat, Belgie Leeftijd: 73
|
@Martin & Baggeraar, Ik had/heb me te laat gerealiseerd dat het filmpje inderdaad al eens eerder was geplaatst. Het ging mij er ook niet om of het motortje op diesel of op lucht loopt, voor mij was het smullen wat het vakwerk betreft en natuurlijk ook het gereedschap en de "werkplaats". Dat is wat anders dan op een 3 kamer apt.
__________________ Beter 1 X vragen dan 2 X betalen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Klopt, ik moest ook meteen een dweil halen. Priegelwerk van zeer hoge kwaliteit.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2006 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 42
|
Harm , nee ik heb er geen bewegende plaatjes van maar heb de motor van de arend fox wel zien lopen op de werkbank ( is toevallig een buurman van fam van mij ) en dat gaat letterlijk als de brandweer. En die diesel zat toen ingebouwd in een " Sik " ( 2 assige ned. Rangeerlocomotief ) voor in de tuin. Gr Martin
__________________ Modelbouw macht Spaß |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |